خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خوزستان خبرداد:

دستگیری عاملان قتل 3 نفر در ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۱۹

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عاملان قتل 3 نفر در شهرستان ماهشهر خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سردار حیدر عباس‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع 3 قتل در 28 مرداد ماه امسال در خیابان امام(ره) شهرستان ماهشهر، تیم‌های عملیاتی مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و تدابیر عملیاتی ابلاغ شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد قاتل یا قاتلان 2 مرد را در درگیری مسلحانه به قتل رسانده و در جریان این درگیری یک زن حین تردد در خیابان به علت اصابت گلوله متهمان، جانش را از دست داده است. 
 
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از روش‌های علمی کشف جرم موفق به شناسایی قاتلان شدند.

رئیس پلیس ارشد استان خوزستان بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یکی از قاتلان در ماهشهر دستگیر و در ادامه رسیدگی به پرونده همدست قاتل که متواری بود، در شهرستان بندرعباس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه دو قبضه اسلحه کلاش بکارگیری شده در صحنه قتل در این رابطه کشف و ضبط شد، افزود: قاتلان به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلاف قبلی با 2 نفر از مقتولان عنوان کردند.
 
سردار عباس‌زاده در خصوص سلاح‌های کشف شده گفت: با بررسی‌های علمی کشف جرم مشخص شد با این دو قبضه سلاح، چهار فقره تیراندازی به سمت منازل افراد در ماهشهر انجام شده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز