راهاندازی کمپین یک هفته بدون کیوسک در اعتراض به گرانی کاغذ
کمپین یک هفته بدون کیوسک توسط روزنامه سینما و در اعتراض به افزایش دوبرابری قیمت کاغذ راهاندازی شد.
وی با اشاره به اینکه روزنامه سینما کاملاً خصوصی است، ادامه داد: روزنامه سینما سرمایه خود را از هیچ نهادی تأمین نمیکند و در اعتراض به این افزایش قیمت و بیتفاوتی وزارت ارشاد تصمیم به برپایی یک چالش فرهنگی گرفته و دیگر روزنامههای خصوصی و مسوولان آنها را به این چالش دعوت میکند.
نقیبی در ادامه یادداشت خود آورده است: روزنامه سینما از روز شنبه روز 18 آذرماه به مدت یک هفته در چالش یک هفته بدون کیوسک، به روی کیوسک نخواهد رفت و نسخه نهایی را فقط بر روی خروجیهای مجازی قرار خواهد داد. انتظار ما از دیگر رسانههای خصوصی این است که همراه روزنامه سینما شوند و برای یکبار هم که شده بدون در نظر گرفتن رقابتها و اختلافات صنفی کنار یکدیگر بایستند تا در کنار هم نشان دهیم برای زیست بیطرف در حوزه رسانه نیاز به ثبات نسبی اقتصادی داریم، و این جز در سایه حمایت دولت از رسانههای خصوصی امکانپذیر نیست. ما حمایت تازه یا بیسبب نمیخواهیم، برقراری تعادل در دولت، مذاکره برای بازگشت قیمت کاغذ به پیش از برداشته شدن تعرفه واردات و سنگ نینداختن در راه انتشار نشریات کوچک خصوصی را میخواهیم.