خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های برانکو بعد از جلسه یک ساعته در باشگاه حول تمدید قرارداد؛ قطعا دوساله خواهم بست (ویدئو)

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۴۸

سرمربی پرسپولیس در مورد خروجی جلسه تمدید قراردادش با سرپرست باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که عصر امروز برای مذاکره با حمیدرضا گرشاسبی در دفتر باشگاه حاضر شده بود پس از پایان جلسه در مورد خروجی این نشست صحبت کرد.

برانکو در ابتدای صحبت‌هایش گفت: جلسه معمولی بود مثل تمام جلساتی که بعد از بازی‌ها برگزار می‌شود. عملا اولین جلسه‌ای بود که از وقتی آقای گرشاسبی جای آقای طاهری آمدند برگزار کردیم. در مورد همه مسائل صحبت شد و طبیعی بود که علاقمند بودند در مورد تمدید قرارداد هم صحبت شود.

وی ادامه داد: صحبت را شروع کردیم و قطعا هر دو طرف علاقمند هستیم که این قرارداد به نفع طرفین تمدید شود. در صورت توافق مسلما باشگاه هم تضمینی برای آینده کاری خود خواهد داشت و من امیدوارم به زودی همه چیز مشخص شود.

برانکو در خصوص جزییات برگزاری این جلسه نیز گفت: در مورد همه چیز صحبت کردیم. از بازی هفته آینده مقابل ذوب آهن و همچنین مسائل مالی باشگاه و ... . چیزی که خوشحالم می‌کنم این است که باشگاه روند مالی رو به رشدی به دست آورده و نیاز اول ما در حال حاضر ثبات است. طی یک ماه اخیر خلایی شکل گرفته بود که باعث نگرانی شده بود و من از بازیکنانم کاملا تشکر می‌کنم که در این مدت علیرغم دغدغه‌ای که داشتند با تعهد کامل در تمرینات حاضر شدند. آنها اطمینان داشتند که باشگاه مشکلاتش حل خواهد شد و در کنار باشگاه ماندند. مسلما برای آنها مهم است که باشگاه سرپرست و مدیر داشته باشد و با اطمینان خاطر کار را دنبال کنند. اکنون ما اطمینان داریم که باشگاه از نظر ساختار و سازماندهی به زودی رشد خواهد کرد.

سرمربی سرخپوشان در خصوص اینکه چه زمانی مذاکرات طرفین برای تمدید به پایان خواهد رسید گفت: هنوز باید روی یک سری جزییات آنالیز انجام شود. اما به هرحال جای هیچ نگرانی نیست و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی بین ما برای تمدید وجود داشته باشد. هیچ مشکلی نیست و تازه مذاکره را شروع کردیم و قطعا اگر در خصوص زمان همکاری بحث شود این همکاری دوساله خواهد بود.

برانکو در خصوص برنامه‌ی تیمش در نیم فصل و اینکه اردویی پیش بینی شده یا خیر گفت: وقت خیلی کم است و ما این هفته هم بار دیگر مذاکره در خصوص تمدید قرارداد خواهیم داشت. ما فرصتی برای اردو نداریم چرا که باید بازی‌های خودمان را در آن مقطع برگزار کنیم و هر 6 روز به نظرم یک دیدار پیش رو خواهیم داشت و فرصتی برای اردو نداریم.

 

 

حجم ویدیو: ۱۲.۶۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۰۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز