خبرگزاری کار ایران

بازگشت اوزیل به مادرید

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۷۷۳

اتلتیکو مادرید با مسعود اوزیل تماس گرفته و به او پیشنهاد داده به اسپانیا برگردد.

به گزارش ایلنا، آرسنال سرسختانه به دنبال فروش این هافبک است که تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد شد. او تاکنون تمایلی به تمدید قراردادش نشان نداده است.

آرسن ونگر، مربی توپچی‌ها مرتبا می‌گوید مشکلی درباره قرارداد بازیکنانش وجود ندارد اما احتمالا نگران اوزیل و الکسیس سانچس است که در پایان فصل می‌توانند آزادانه این تیم را ترک کنند. این در حالی است که این دو نفر روی هم دست کم 100 میلیون پوند قیمت دارند. بازگشت به پایتخت اسپانیا برای اوزیل جذاب خواهد بود. او سه فصل را در رئال مادرید گذراند و سپس در سال 2013 به شمال لندن رفت.

دیگو سیمئونه، مربی اتلتیکو می‌خواهد از اوضاع آرسنال نهایت بهره را ببرد و به اوزیل پیشنهاد دستمزد 200هزار پوند در هفته را بدهد. همچنین با توجه به اینکه او بازیکن آزاد است، سران اتلتیکو احتمالا مبلغی هم در هنگام قرارداد به خود این بازیکن می‌پردازند. اوزیل و مشاورانش به آرسنال اعلام کرده‌اند که برای امضای قرارداد جدید، دستمزد 330هزار پوند در هفته می‌خواهند. بعید است باشگاهی در اروپا چنین مبلغی را به این بازیکن بدهد و او اگر به‌صورت جدی می‌خواهد در آرسنال بماند یا به باشگاه دیگری برود، باید از خواسته‌اش کوتاه بیاید. اوزیل شاید جانشین سائول نیگوئس شود که احتمالا در تابستان به منچستریونایتد می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز