خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

برگزاری دومین دوره توانمندسازی و تربیت مربی حفظ قرآن کریم در سیستان وبلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۹۷۴

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان گفت: دومین دوره توانمندسازی و تربیت مربی حفظ قرآن کریم در سیستان وبلوچستان برگزار خواهد شد.

مرتضی کوچکی در گفتگو با خبرنگارایلنا ضمن بیان اینکه مربیان قرآن یکی از بهترین نقش آفرینان و الگو سازان زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه هستند، گفت : در سال جاری اولین دوره تربیت مربی با همکاری اداره امور قرآنی اوقاف استان خراسان جنوبی برگزار شد و مربیان استان سیستان و بلوچستان برای گذراندن در شهریورماه دوره به بیرجند عزیمت کردند.

کوچکی گفت : در آستانه ایام پرشور اربعین ، دومین دوره توانمند سازی و تربیت مربیان آموزش حفظ قرآن کریم در سه شهر زاهدان ، زابل و ایرانشهر برگزار شد و در این مرحله  56 نفر از خواهران و برادران حافظ قرآن کریم استان برای گذراندن دوره مربیگری قرآن کریم در این آزمون شرکت نمودند.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف سیستان وبلوچستان افزود : به تازگی و با تدبیر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور دوره های تربیت مربی برای رشته های قرائت و تجوید هم ایجاد شده است و ان شاء الله در دوره های بعدی تربیت مربی ، داوطلبین و مربیان قرآنی برای این دو رشته هم می توانند در دوره های مربیگری شرکت کرده و بعد از گذراندن مراحل مربوطه موفق به دریافت گواهینامه رسمی مربیگری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه شوند .

کوچکی در رابطه با مراحل دریافت مدرک مربیگری قرآن کریم گفت: علاقه مندان به دریافت این مدرک معتبر و رسمی می توانند بعد از اعلام فراخوان و تبلیغات ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها با مراجعه به مراکز فرهنگی قرآنی ادارات در یکی از رشته های مورد نظر خود حفظ ، قرائت و تجوید ثبت نام کرده و پس از دریافت کتاب درسنامه مربوط به دوره در آزمون ورودی شرکت کنند و در صورت قبولی و کسب حدنصاب لازم در دوره شرکت نمایند .

وی افزود : دریافت مدرک مربی گری منوط به گذراندن یک دوره کارورزی دوماهه در یکی از مراکز قرآنی اوقاف و یا موسسات قرآنی و یا بقاع متبرکه ، مدارس و غیره با تایید اداره امور قرآنی اوقاف است و پس از آن برای مربیان گواهینامه مربیگری قرآن کریم صادر می شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز