خبرگزاری کار ایران

برای امسال پیش‌بینی شد؛

تولید بیش از 80 هزار تن شکر در کشت ‌و صنعت سلمان فارسی

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۸۴۳

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی با بیان اینکه عملیات برداشت نیشکر در سطح مزارع این واحد آغاز شد، گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از 80 هزار تن شکر تولید شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، گودرز مرادسلطانی اظهار کرد: امروز عملیات برداشت نیشکر در سطح مزارع این واحد کشت و صنعت آغاز شد و در این زمینه پیش بینی می‌کنیم که بیش از 730 هزار تن نیشکر با عملکرد 90 تن در هر هکتار از مزارع برداشت کنیم.

وی افزود: سال گذشته حدود 75 هزار تن شکر توسط کشت و صنعت سلمان فارسی تولید شد اما امسال پیش بینی می‌کنیم از 730 هزار تن نیشکر برداشت شده از مزارع، بیش از 80 هزار تن شکر تولید شود.

مدیرعامل کشت و صنعت سلمان فارسی تصریح کرد: سطح زیر کشت نیشکر حدود 8 هزار و 200 هکتار است که عملیات برداشت در این اراضی از امروز آغاز می‌شود و امیدواریم در یک بازه کاری 100روزه مفید، بتوانیم نیشکر را از این سطح برداشت کنیم.

مراد سلطانی عنوان کرد: سال گذشته عملکرد محصول نیشکر در هکتار حدود 84.2 تن بود و حدود 700 هزار تن نیشکر از مزارع برداشت شد که این میزان امسال رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است و پیش بینی می‌شود که بیش از 730هزار تن نیشکر از مزارع برداشت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز