خبرگزاری کار ایران

آذری جهرمی:

خودکشی دو دختر نوجوان در اصفهان ربطی به نهنگ آبی نداشت

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۳۸۸

وزیر ارتباطات گفت: خودکشی دو دختر نوجوان در اصفهان ربطی به نهنگ آبی نداشت.

به گزارش ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی در برنامه تلویزیونی درباره چالش نهنگ آبی گفت: نهنگ آبی یک چالش است، نه یک بازی و در روسیه ساخت شده است. این چالش مسیری بی‌بازگشت است که در نهایت با خودکشی فرد به اتمام می‌رسد. رئیس شبکه اجتماعی این بازی دستگیر و این شبکه مسدود شده است.

وزیر ارتباطات با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر خودکشی دو دختر نوجوان اصفهانی با بازی نهنگ آبی گفت: در ایران با شبکه اجتماعی چالش نهنگ آبی صحبت شد و در نهایت این شبکه مسدود و حذف شد. خودکشی‌های انجام شده در اصفهان هیچ ربطی به بازی نهنگ آبی ندارد و مسائل خانوادگی باعث مرگ این دو نوجوان اصفهانی شده است.

وی تاکید کرد: تا امروز نهنگ آبی در ایران باعث خودکشی هیچ فردی نشده اما ممکن است در آینده این چالش در ایران تلفاتی داشته باشد. پلیس فتای اصفهان  با توجه به مشاهدات اطرافیان این دو دختر نوجوان از جمله استفاده زیاد از موبایل و ایجاد خط‌هایی روی دستان خودشان، دچار سوتفاهم شده و دلیل مرگ را نهنگ آبی اعلام کردند در حالیکه این خبر تکذیب می‌شود.

آذری جهرمی افزود: فضای مجازی تسریع کننده است. طلاق وجود دارد اما فضای مجازی آن را تسریع می‌کند. همان‌طور که در موضوعات خوب شاهد آن هستیم؛ در حقیقت فضای مجازی خوبی و بدی دارد و باید مردم را آگاه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز