خبرگزاری کار ایران

عارف مطرح کرد؛

ضرورت فعال شدن کمیته‌ها و کارگروه‌های شورای امید تهران

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۰۲۰

رییس مجمع نمایندگان تهران خاطرنشان کرد: هماهنگی خوبی در کمیته راهبردی داشتیم و باتوجه به اینکه فصل بودجه است، باید کاری ویژه در کمتر یک ماه آینده انجام دهیم. چرا که اگر نتوانیم در دولت کاری انجام دهیم، در مجلس به مشکل برمی‌خوریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا عارف در نشست مجمع عمومی شورای امید تهران که از بعدازظهر امروز در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و باحضور اعضای مجمع نمایندگان تهران در مجلس و همچنین اعضای شورای شهر پایتخت برگزار شد، گفت: خوشحالیم که شورای شهر و نمایندگان تهران همسو و هماهنگ و خمدل هستتد.

وی افزود: قطعا این یک فرصت استثنایی است و باید به مطالبات توجه کنند.

رییس مجمع نمایندگان تهران خاطرنشان کرد: ما برنامه‌های مختلف همچون برجا و برنامه‌های راهبردی شوراها را داریم و امیدواریم با فعال شدن کمیته‌ها و کارگروه‌ها کار بهتر پیش برود.

عارف ادامه داد: هماهنگی خوبی در کمیته راهبردی داشتیم و باتوجه به اینکه فصل بودجه است، باید کاری ویژه در کمتر یک ماه آینده انجام دهیم. چرا که اگر نتوانیم در دولت کاری انجام دهیم، در مجلس به مشکل برمی‌خوریم.

وی با اشاره به لروم دعوت از رییس سازمان برنامه و بودحه کشور به مجلس اعلام کرد: سعی می‌کنیم با رایزنی و مذاکره با آقای نوبخت و دیگر مسئولان دولت در بحث بودجه به خوبی کارها را مدیریت کنیم.

عارف در پایان تصریح کرد: همچنین امیدواریم با پیگیری مجلس، شورای شهر، استانداری تهران و همچنین شهرداری تهران و دولت بتوانیم کارها را به خوبی پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز