خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری در مراسم غبارروبی از گلزار شهدا:

نیروی انتظامی با تمام وجود برای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۷۵۹

سردار اشتری در آخرین روز هفته ناجا گفت: یکی از اهداف ما این است که همزمان با هفته ناجا خدمات مضاعفی ارائه و از طرفی ظرفیت‌های پلیس را به مردم معرفی کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" در آیین غبارروبی از گلزار شهدا در جمع خبرنگاران گفت: بحمدالله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از روز جمعه 14 مهر آغاز و امروز پایان بندی برنامه‌های هفته گرامیداشت ناجا است.

وی افزود: در این هفته برنامه‌های متنوعی اجرا شد که انشاء الله مورد نظر و قبول مردم واقع شده باشد.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: یکی از اهداف ما این است که همزمان با هفته ناجا خدمات مضاعفی ارائه و از طرفی ظرفیت‌های پلیس را به مردم معرفی کنیم.

اشتری تأکید کرد: مردم بدانند که فرزندانشان در نیروی انتظامی با تمام وجود برای امنیت و آسایش آنها تلاش می‌کنند و انشاء الله بتوانیم خدمتگزارانی شایسته برای مردم بزرگوار ایران اسلامی باشیم.

وی همچنین با اشاره به دلاورمردی های شهدا خاطرنشان کرد: امروز توفیق حضور در مزار شهدایی را داریم که به گردن ما بسیار حق دارند، چراکه امنیت مطلوب کشور مرهون مجاهدت و ایثارگری شهدا و جانبازان است. اگر دلاورمردی‌های شهدا و جانبازان نبود امروز این امنیت را نداشتیم و باید هماره قدردان شهدا و خانواده معظم آنها باشیم، امید است در راه و مسیری که شهدا برای ما ترسیم کردند، گام برداریم.

اشتری با تأکید بر لزوم بازخوانی وصایای شهدا تاکید کرد: توصیه شهدا به ما پیروی از خط ولایت و رهبری بوده است باید همواره مطیع و گوش به فرمان رهبر باشیم.

 همزمان با آخرین روز از هفته نیروی انتظامی، سردار حسین اشتری همراه جمعی از فرماندهان و کارکنان پلیس پس از حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، در گلزار شهدا حاضر و با قرائت فاتحه و ادای احترام یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند. حضور بر مزار سرلشکر "صیاد شیرازی" نیز از برنامه‌های امروز بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز