خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی: پلیس تهران تمام قد کنار شورا و شهرداری است

کد خبر : ۵۴۵۷۳۱

سردار رحیمی (رئیس پلیس تهران بزرگ) در نشست شهرداری تهران با فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ به مناسب هفته ناجا از لطف شهرداری و شورا برای برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار رحیمی با اشاره به اینکه امروز آخرین روز هفته نیروی انتظامی است، گفت: روز نیروی انتظامی به دستور مقام معظم رهبری به هفته نیروی انتظامی تبدیل شد. چراکه فعالیت‌های نیروی انتظامی بسیار گسترده است. تکثر و مسئولیت‌های نیروی انتظامی با هیچ نهاد دیگری قابل مقایسه نیست و نیروی انتظامی 120 نوع ماموریت اصلی و ده‌ها ماموریت فردی در کنار آن دارد و با این حجم ماموریت از ضعیف‌ترین نوع آن مثل صدور گواهینامه و گذرنامه تا سخت‌ترین وظیفه یعنی حفاظت از مرزهای کشور به عهده نیروی انتظامی است.

او ادامه داد: با تلاش همکارانمان در نیروی انتظامی توانسته‌ایم تلاش مداوم دشمن را که سعی دارد خود را به مرزهای ایران برساند همواره ناکام کنیم. تمام تلاش دشمن این است که خود را به ایران برساند تا نظم را مختل کند و ما کوچکترین حرکت دشمن در این منطقه پرآشوب را زیر نظر داریم.

سردار رحیمی با اشاره به تجربیات خود در سیستان و بلوچستان گفت: وقتی در سیستان و بلوچستان به ما خبر رسید که برخی از اشرار قصد دارند از مرز وارد کشور شوند نیروها را در صفر مرزی و مسیرهای احتمالی مستقر کردیم. در نقطه صفر مرزی و مسیرهای احتمالی ورودی آنها نیرو مستقر کردیم و در همان نقطه 5 نفرشان را به درک واصل کردیم. در حالی که این اشرار برای ورود به مرز شش ماه تلاش و برنامه‌ریزی کرده بودند و تجهیزات و امکانات فراوانی همراه داشتند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر اقتدار و توانمندی پلیس ادامه داد: نگذاشتیم گروهکی که برای انفجار حرم مطهر امام خمینی (ره) آمده بودند کوچکترین حرکتی انجام دهند و این اقتدار و توانمندی پلیس را نشان می‌دهد. دهه اول محرم نیز 11 هزار مسجد، دسته و تکایا و تعزیه در تهران برپا شد و دشمن به صورت جدی تهران را تهدید کرده بود و پلیس تهران فقط 5هزار نیروی مستقیم را در این مکان‌ها مستقر کرده بود و حضور گسترده نیروی انتظامی در جای جای شهر عرصه را برای دشمن تنگ کرد.

سردار رحیمی با اشاره به اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی در آستانه سال تحصیلی جدید گفت: پلیس راهور تمام توان خود را به کار برد و به لطف خدا توانستیم رضایت مردم را جلب کنیم. مسئولیت خطیر و بزرگ پلیس برقراری امنیت است و امنیت تهران به عنوان پیشانی نظام و پلیس تهران به عنوان پیشانی پلیس این توان را دارند که با هرکس که قصد ایجاد ناامنی دارد برخورد کند و کسانی که می‌خواهند ناامنی ایجاد کنند با سرپنجه‌های قدرتمند پلیس روبرو خواهند شد. ما خدمتگزار مردم هستیم.

او ادامه داد: پلیس یار و یاور تمام دستگاه‌هایی است که در حال انجام فعالیت‌های تجاری، اجتماعی، عمرانی و... هستند تا بتوانند در فضایی آرام کار کنند.

او در پایان خطاب به شهرداری و شورای شهر تهران گفت: پلیس تهران بزرگ تمام قد کنار شورا و شهرداری است. شهردار تهران شهردار ام‌القرای کشور و شورای شهر تهران مهم‌ترین شورای کشور است و پلیس برای انجام وظایف در کنار شما خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز