خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

مشکلات معلمان در کمیسیون آموزش بررسی شد/ وزیر کمیسیون را قانع کرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۴۹۳

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به جلسه این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش گفت: بررسی مشکلات معلمان در دانشگاه‌ فرهنگیان و سرپرستی این دانشگاه از مهم‌ترین مسائلی بود که در کمیسیون مطرح شد.

میرحمایت میرزاده (سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس) در گفت‌و‌گو با ایلنا؛ درباره جلسه روز گذشته کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش گفت: دکتر بطحایی، وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوالی که کمیسیون از وزارت آموزش و پرورش درباره عملکرد این وزارت‌خانه داشت، در مجلس حضور پیدا کرد.

او ادامه داد: مهم‌ترین سوال کمیسیون آموزش درباره سرپرستی دانشگاه بود؛ چون هرچه زودتر باید تکلیف این دانشگاه برای ریاست مشخص شود و رئیس داشته باشد. وزیر آموزش و پرورش درباره مشکلات این دانشگاه و مسئله سرپرستی آن توضیحات مفصلی دادند که در نهایت اعضای کمیسیون قانع و مقرر شد در اسرع وقت تکلیف ریاست دانشگاه فرهنگیان نیز مشخص شود.

میرزاده افزود: هم‌چنین تعدادی از طرح‌ها و لوایح نیز در کمیسیون بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: پذیرش دوره‌های معلمان، مشکلات آنها و موضوع حقوق و دستمزد ازجمله مواردی بود که در کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش به بحث گذاشته شد.

او با اشاره به اینکه هر زمانی که لازم باشد، وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون حضور پیدا می‌کند و همواره پاسخگو است، تاکید کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات با وزیر آموزش و پرورش تعامل بسیار خوبی دارد که همین مسئله می‌تواند به حل مشکلات جامعه معلمان و دانش‌آموزان کمک کند. همیشه این تعامل وجود داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز