خبرگزاری کار ایران

آشنایی با مهره‌های خطرناک سپیدرود؛ کار سخت خط دفاع استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۸۹۸

سپیدرود رشت در دیدار فردا برابر استقلال تهران از دو مهره اصلی‌اش در ترکیب استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در دیداری مهیج برای فرار از ناکامی در ورزشگاه عضدی شهر رشت برابر سپیدرودی قرار می‌گیرد که 4 هفته اخیر گلی دریافت نکرده و روند نتیجه گیری مثبتی را پیش می‌برد.

سپیدرود رشت که اولین تجربه حضور لیگ برتر‌ی‌اش را با سرمربی جوان پشت سر می‌گذارد تا پایان هفته هفتم لیگ برتر در رده هشتم جای گرفته و شرایط به مراتب بهتری از لحاظ روحی و روانی نسبت به رقیب نام آشنایش دارد که فصل گذشته نایب قهرمان شده بود.

سرخپوشان گیلانی از هفته پنجم یعنی بازی برابر سپاهان یک تغییر جزیی در ترکیب داشته اند که به نقطه عطف آنها تبدیل شده است و به نوعی علی نظرمحمدی آن را ترکیب برنده تیمش فرض می‌کند. سپیدرود تا دیدار برابر سپاهان با دو مهاجم در خط حمله برابر حریفان حاضر می‌شد که به نوعی از سیستم 2-4-4 استفاده می‌کرد اما وقفه در لیگ و تعطیلات موجب شد تا یک تغییر به کلید اصلی روند خوب رشتی‌ها تبدیل شود.

سپیدرود در هفته ششم با سیستم 1-4-1-4 برابر صنعت نفت آبادان حاضر شد و بازی با یک مهاجم به کلید پیروزی برابر شاگردان فراز کمالدوند تبدیل شد. درخشش حسین ابراهیمی در نقش یک پلی میکر در عرض 15 دقیقه دو گل برای سپیدرود رقم زد. درخشش پویا نزهتی به عنوان مهاجم هدف این عملکرد را بی نقص نمایش داد.

این روند در دیدار برابر استقلال خوزستان هم ادامه دار بود و زوج ابراهیمی - نزهتی فشار زیادی به خط دفاعی خوزستانی‌ها وارد کرد. حال ابراهیمی و نزهتی در ورزشگاه عضدی باید برابر استقلال تهران عرض اندام کنند. آبی‌های تهرانی که بدون سرمربی به رشت سفر کرده اند تمام تلاششان را می‌کنند تا دست پر به تهران بازگردند اما دفاع استقلال ابتدا باید این دو عنصر سپیدرود در خط حمله خنثی کند.

عملکرد متزلزل استقلال در خط دفاعی کاملا آشکار است و مصدومیت‌ها و مسائل مختلف دیگر موجب شد تا یک زوج در خط دفاعی این تیم در دومین دیدار پیاپی حاضر نباشند و همین نقطه امیدی برای نزهتی و ابرهیمی فرصت طلب است که برای گلزنی برابر تیم قعر جدولی لحظه شماری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز