خبرگزاری کار ایران

سرهنگ ناصری‌نژاد خبر داد:

دستگیری سارقان لباس‌فروشی‌های شمال تهران

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۴۴۹

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش از دستگیری دو سارق مزون لباس‌فروشی‌های شمال تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد گفت: در پی اعلام یک فقره کش‌روی از یک مزون لباس‌فروشی توسط دو خانم جوان و سرقت مقداری البسه و طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان در خیابان فرشته دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه چند روز قبل نیز دو فقره سرقت در مزون لباس‌فروشی‌های خیابان نیاوران و بوکان دربند اتفاق افتاده بود، گفت: تحقیقات میدانی درباره سرقت‌های انجام شده، صورت گرفت و به‌دنبال پایش اطلاعاتی جمع آوری شده، در نهایت مشخص شد سرقت‌ها توسط دو نفر سارق جوان خانم انجام می‌‌شود.  

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در این تحقیقات پلاک انتظامی خودروی سارقان شناسایی شد، ادامه داد: متهمان که از آدرس ثبتی در سامانه به مدت یک‌سال بود، نقل مکان کرده بودند، تلاش برای شناسایی آدرس جدید متهمان آغاز که در نهایت مشخص شد سارقان در فرمانیه سکونت دارند.  

سرهنگ ناصری‌نژاد عنوان داشت: تیمی از عوامل کلانتری با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری سارقان اعزام و یکی از آنها که در منزل پدریش حاضر بود دستگیر شد.

رئیس کلانتری تصریح کرد: متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت؛ علاوه بر قبول بزه انتسابی، محل مخفیگاه سارق دوم نیز اعلام و عوامل کلانتری، برای دستگیری سارق دوم و بازرسی از محل سکونتش اعزام شدند. سارق دوم نیز توسط ماموران پلیس دستگیر و در بازرسی از آن محل تعدادی اموال مسروقه از قبیل: البسه، ساعت، کیف و کفش به ارزش تقریبی حدود ۱۰ میلیون تومان کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان طعمه‌های خود را از طریق فضای مجازی اینستاگرام شناسایی می‌کردند، بیان داشت: هر دو متهم در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز