خبرگزاری کار ایران

به بختیار امیدوارم

جلالی: نیاز به تقویت خط حمله داریم / ترجیح دادم صادقی بازی نکند

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۱۶۲

سرمربی پیکان تهران در پایان بازی برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: درگیری امیرحسین صادقی با فرزاد حاتمی تمرکزش را برهم زده بود و ترجیح دادم امروز بازی نکند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی سرمربی پیکان تهران در نشست خبری پس از بازی برابر ذوب آهن اصفهان حاضر شد و درخصوص بازی امروز گفت: شاید اگر ما بتوانیم خط حمله را مقداری تقویت بکنیم در آینده نزدیک به تیم و بچه ها افتخار کنیم و به آنها ببالیم. بازیکنان پیکان با تمام وجودشان بازی می کنند و از آنها ممنونم. در نیمه اول مقداری به حریف فضا دادیم اما در نیمه دوم کاملا بازی مسط بودیم و به نظرم بازی خیلی بهتری داشتیم هر چه بازی به دقایق آخر نزدیک می‌شد شانسمان برای پیروزی بیشتر بود اما متاسفانه چند موقعیتمان گل شد.

جلالی ادامه داد: از آن چیزی که در جریان 90 دقیقه اتفاق افتاده راضی هستم اولا به خاطر اینکه گلی دریافت نکردیم و امروز با توجه به اینکه در دو تا بازی گذشته اشتباهات زیادی داشتیم در خط دفاع اما اینکه توانستیم حریف قدرتمندی را مثل ذوب آهن در نیمه دوم اینگونه با تسط برابرش بازی کنیم این رضایت بخش است و ان شاء الله هر چه زودتر سعی می کنیم خط حمله مان را تقویت کنیم تا بهتر شویم.

سرمربی پیکان تصریح کرد: نیمه دوم خیلی بهتر و روان تر بازی کردیم و موقعیت های زیادی کسب کردیم هرچه بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد شانس ما برای پیروزی شدن بیشتر می شد و فکر میکنم نیاز اساسی داریم تا خط حمله را تقویت کنیم.

جلالی درباره شرایط خرید جدید این تیم اظهارداشت: مهاجم نیجیریه ما از هفته آینده مشکلی برای بازی ندارد و در ترکیب حاضر می‌شود.

ماجرای درگیری امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی موجب شد تا غیبت صادقی در بازی امروز تاحدودی تحت الشعاع این جریان قرار بگیرد، جلالی در این باره عنوان داشت: امیرحسین صادقی در ماجرای درگیری با بازیکن تراکتورسازی قصدی نداشت و از آن ممنون هستم که به درخواستم برای پایان این مناقشه گوش کرد و در این یک سالی که با این بازیکن همکاری دارم از هر نظری از صادقی رضایت دارم. او در جنبه های انضباطی جزو بازیکن های خوب ماست. این مسئله تمرکزش را برهم زده بود و ترجیح دادم امروز بازی نکند.

سرمربی پیکان درباره شرایط آمادگی بختیار رحمانی گفت: با شرایط آرمانی فاصله دارد اما بازی به بازی بهتر شده و سطح دوندگی اش خیلی خوب است و به او امیدواریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز