خبرگزاری کار ایران

محرومیت ستاره جوان از حضور در تمرینات؛

بیانیه باشگاه دورتموند: احتمال انتقال دمبله بسیار کم است!

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۹۱۳

باشگاه دورتموند در بیانیه ای رسمی درخصوص جدایی ستاره جوان این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا، گمانه زنی‌های زیادی درخصوص انتقال عثمان دمبله از دورتموند به بارسلونا منتشر شد که باشگاه آلمانی در بیانیه رسمی‌ نوشت:

"باشگاه بروسیا دورتموند با باشگاه بارسلونا در مورد احتمال انتقال این بازیکن به باشگاه بارسلونا مذاکره کرده است. در خلال دیدار نمایندگان باشگاه بارسلونا با باشگاه دورتموند، باشگاه اسپانیایی پیشنهادی را برای این بازیکن ارائه کرده است که نه با توانایی‌‌های فوق العاده و استعداد فوتبالی این بازیکن و نه با شرایط اقتصادی بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا تطابق ندارد. باشگاه دورتموند، به همین دلیل این پیشنهاد را رد کرده است. با توجه به اینکه فعلا پیشنهاد جدیدی از طرف باشگاه بارسلونا به باشگاه دورتموند نرسیده است، پس احتمال این انتقال بسیار کم است."

دمبله در اقدامی عجیب در تمرین امروز غایب بود و میشائیل زورک، مدیر ورزشی بروسیا دورتموند در این خصوص گفت: دمبله در تمرینات امروز حضور پیدا نکرد و ما مطمئنا این رفتار او را جریمه می کنیم. اخبار متفاوتی در مورد این بازیکن ما منتشر شده اما با تصمیم مربی، او تا تمرینات بعد از بازی پیش رو، با تیم تمرین نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز