خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس آگاهی ناجا:

موضع پلیس در برخورد با قاچاقچیان جدی و قاطعانه است

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۷۴۶

جانشین پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه موضع پلیس آگاهی در برخورد با قاچاقچیان بسیار جدی و قاطعانه است، گفت: در مواجهه با قاچاقچیان از سوی مقامات رسیدگی کننده به برخورد جدی تر نیاز است چراکه این امر موجب بازدارندگی متخلفان اقتصادی در جامعه خواهد بود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "مسعود منفرد" با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با کالای قاچاق، ماموریت اصلی پلیس آگاهی در سال گذشته و امسال را توجه بیشتر به این امر دانست و گفت: با توجه به فرمایشات معظم له و تدابیر فرمانده نیروی انتظامی در خصوص توجه بیشتر به مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تمرکز اصلی همکاران ما در پلیس آگاهی در کنار سایر ماموریت‌ها به این موضوع اختصاص یافته است.

وی با اشاره به سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال"، مبارزه با کالای قاچاق را دستاوردی بزرگ در راستای شعار امسال دانست و افزود: مجموعه پلیس آگاهی در کنار سایر نهادهای مربوطه هر چقدر بتوانند با هوشیاری لازم مانع از ورود کالای قاچاق در کشور شوند به همان اندازه به تولید و اشتغال در داخل کشور کمک کرده اند؛ این اقدام آگاهانه با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به کالای داخلی، تولید و اشتغال همخوانی و تناسب دارد.

سردار منفرد ادامه داد: با استقرار قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجموعه پلیس آگاهی، توانستیم دستاوردهای زیادی را با کمک دیگر مجموعه‌های نیروی انتظامی به دست بیاوریم که این مهم در سال گذشته و امسال بسیار چشمگیر بوده است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا، به برخورد جدی و قاطعانه با متخلفان در حوزه قاچاق کالا و ارز با کمک سایر دستگاه‌های قضائی اشاره کرد و گفت: موضع پلیس آگاهی در امر برخورد با متخلفان کالای قاچاق بسیار جدی و قاطعانه است؛ با توجه به احکام قضائی که برای افراد متخلف ملحوظ شده برهمین اساس همکاری‌های مشترک خوبی با مجموعه قوه قضائیه و ستاد تعزیرات حکومتی داشته ایم که به پلیس بسیار کمک کرده البته باز هم نیاز به برخورد جدی و قاطع تر از سوی مقامات رسیدگی کننده، داریم که این امر موجب بازدارندگی متخلفان اقتصادی در جامعه خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: استفاده از کالای قاچاق و فاقد استاندارد، آسیب جبران ناپذیری را در بسیاری از موارد برای خانواده ها در پی خواهد داشت بنابراین به خانواده ها توصیه می کنیم که به هیچ وجه از کالای بی نام و نشان و فاقد استاندارد استفاده نکنند.

سردار منفرد در خاتمه گفت: توجه به تولیدات داخلی توسط مردم باعث ایجاد شغل برای جوانان و رونق کسب و کار برای کارخانجات کشور خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز