خبرگزاری کار ایران

افتتاح پروژه بین‌المللی تراکتورسازی در راه خودکفایی

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۰۷۱

باشگاه تراکتورسازی در راستای خودکفایی مالی، سامانه بین المللی وفاداری حلال را افتتاح کرد

به گزارش ایلنا، پروژه همکاری مشترک باشگاه تراکتورسازی تبریز با گروه ری را و تجارت الکترونیک پارسیان همچنین سامانه بین المللی وفاداری حلال با عنوان باشگاه وفاداری تراکتورسازی ظهر امروز با حضور شهرام دبیری رییس شورای اسلامی شهر تبریز مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه و یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی هنچنین رییس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه ری را علی دولت شاهی و حسین پاک نژاد افتتاح شد.

در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی و به منظور خودکفایی مالی باشگاه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این حوزه طرح اقتصادی باشگاه وفاداری تراکتورسازی علاوه بر ایجاد شرایطی ویژه برای هواداران این باشگاه در سراسر کشور ابزار مناسبی در حوزه درآمدزایی محسوب می شود.

بر اساس این طرح هر هوادار می تواند به صورت رایگان از طریق کارت بانکی خودش به عضویت باشگاه هواداری درآمده و از تخفیفات ویژه و گسترده این سامانه اقتصادی در بخش های مختلف استفاده کند. همچنین با وجود بهره مندی از تخفیف ،بخشی از تراکنش مالی صورت گرفته مستقیما به حساب باشگاه تراکتورسازی واریز خواهد شد.

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته کلیه مراکز ارائه دهنده کالا و خدمات از جمله رستوران های شناخته شده هتل ها و مراکز خرید معتبر مثل فروشگاه های زنجیره ای طرف قرارداد با این سامانه در شهر تبریز همچنین سراسر کشور می باشند و هواداران با خرید از طریق کارت های بانکی خودشان می توانند از تخفیف ۱۰ الی ۴۰% بهره مند شوند.

در این شرایط هواداران نه تنها هزینه ای برای عضویت در این باشگاه پرداخت نخواهند کرد بلکه ضمن استفاده از تخفیف ویژه در حوزه های گوناگون به شکل مستقیم به درآمدزایی باشگاه محبوب خود کمک می کنند.

بر اساس برآورد صورت گرفته درآمد حاصل از اجرای این طرح بین حداقل ۱ الی ۵ میلیارد تومان در ماه پیش بینی می شود که می تواند کلیه اعتبارات مورد نیاز باشگاه را تامین کند.

هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز می توانند در کلیه مراکز مجاز طرف قرارداد نسبت به ثبت نام در این سامانه با استفاده از دستگاههای پوز در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز