خبرگزاری کار ایران

24 بازیکن به مرحله دوم اردوی تیم ملی والیبال بانوان دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۵۵۶

رمربی تیم ملی والیبال بانوان 24 بازیکن را به دومین مرحله اردوی آمادگی این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا 18 تا 26 مردادماه سال جاری به میزبانی شهر «مانیل» کشور فیلیپین برگزار می شود.
14 تیم در این رقابت ها شرکت دارند و تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه چهارم با تیم های تایلند، چین تایپه و مالدیو همگروه است.
نخستین اردوی آماده سازی این تیم برای حضور شایسته در رقابت های قهرمانی آسیا از یکشنبه 28 خردادماه در کمپ تیم های ملی بانوان واقع در مجموع ورزشی آزادی تهران آغاز شد و تا ششم تیرماه تمرینات بازیکنان زیر نظر کادر فنی پیگیری شد.
اکرم قهرمانی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان از بین 31 بازیکن مرحله نخست اردوی آماده سازی 24 بازیکن را برای اردوی مرحله دوم دعوت کرد که بازیکنان عصر امروز (جمعه) باید خود را به سرپرست تیم ملی معرفی کنند.
زینب گیوه، مائده برهانی، شبنم علیخانی، مهدیه خواجه کلایی، مهتاب رحمانی، مهسا صابری، نگار کیانی، شکوفه صفری، سودابه باقر پور، الهام فلاح، سارا اخلاقی، تهمینه درگزنی، فاطمه امینی، ندا چملانیان، فرزانه زارعی، فاطمه ایدلخانی، فرزانه مرادیان، مینا روستا، هاله متقیان، فاطمه حسنی، مونا دریس محمودی، ریحانه داور پناه، فرانک بابلیان و فاطمه احمدی 24 بازیکن دعوت شده به مرحله دوم اردوی آماده سازی هستند.
اکرم قهرمانی به عنوان سرمربی، فرزانه خمسه (مربی)، مریم فراتی (آنالیزور)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور) و مریم روشن‌اخگر (سرپرست) تیم ملی والیبال بانوان را در این اردو همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز