خبرگزاری کار ایران

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایلنا:

ارزش‌های انقلاب هیچ نسبتی با رفتار توهین کنندگان به رئیس جمهور ندارد/ به نام انقلابی‌گری در مصونیت کامل هستند

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۷۷۷

نماینده مردم تهران با انتقاد از رفتار افرادی که به رییس‌جمهور و نائب‌رییس مجلس گفت: ارزش‌هاى انقلاب با توهین‌هاى سخیف و زشتى که به رییس جمهور شد، هیچ نسبتى ندارد.

فاطمه سعیدى، در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به توهین عده‌ای به رییس جمهور و نائب رییس مجلس در راهپیمایی روز قدس گفت: چه شده که در روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین به رییس جمهور توهین مى‌کنند و شعار دروغ سر مى‌دهند و نایب‌رییس مجلس را هم از توهین‌ها بى‌نصیب نمى‌گذارند؟ ارزش‌هاى انقلاب با توهین‌هاى سخیف و زشتى که به رییس جمهور شد، هیچ نسبتى ندارد.

نماینده مردم تهران افزود: به اسم امام و انقلاب و رهبرى کارهایى مى‌کنند که جز هزینه براى کشور چیزى ندارد. این ها چه کسانى هستند که در مصونیت کامل به نام انقلابیگرى چنین رفتارى مى‌کنند؟ رئیس مجلس را در قم با مهر و کفش زدند، رئیس فقد مجمع تشخیص مصلحت نظام را با شعار و تندروى بدرقه کردند، با آجر به نایب رئیس مجلس در شیراز حمله کردند و حالا از پشت رایانه‌هایشان بلند شده‌اند و توهین‌هاى فضاى مجازى را فریاد مى زنند.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه این عده قلیل در دریاى ملت گم مى‌شوند، اظهار کرد: همین یک ماه پیش مردم با صداى بلند گفتند کدام تفکر را براى اداره کشور مى پسندند. اگر به عقب بازگشته بودیم همین عده که امروز خشمگین هستند مى‌خواستند عنان کشور را به دست گیرند.

این نماینده تهران با تاکید بر لزوم وخدت و انسجام ملى گفت: بر سر هر مساله‌اى عده اى دنبال منافع جناحى خودشان هستند و فرقى برایشان نمى‌کند از آبرو و اعتبار چه کسی خرج کنند.

سعیدی ادامه داد: باید ریشه‌یابى شود این افراد چگونه برنامه ریزى و سازماندهى مى‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز