خبرگزاری کار ایران

بنیادی به ایلنا خبر داد:

جلسه آینده فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی با حضور مسئولان امنیتی/ بررسی ویژگی‌های کابینه دولت دوازدهم در نامه به روحانی

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۱۸۱

سخنگوی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی از برگزاری جلسه آینده این فراکسیون با مسئولان امنیتی و نظامی خبر داد.

بهروز بنیادی سخنگوی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی اعلام کرد: در جلسه صبح امروز که به ریاست کواکبیان پیش از نشست علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در رابطه با آخرین تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کردیم و آخرین موضوعات سیاسی داخلی و منطقه‌ای را مورد بررسی قرار دادیم.

او افزود: ابتدا پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، و رسیدن نیروهای حشدالشعبی به مرزهای سوریه تبریک گفته شد و سپس با اشاره به بحران امنیتی در قطر، بر لزوم تقویت روابط اقتصادی و تجاری با دولت قطر و ایفای نقش بشردوستانه در راستای حمایت از مردم این کشور تاکید شد.

سخنگوی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون همچنین بر اینکه ایران نباید خود را درگیر مناقشات اعراب کنند، تاکید داشتند و خواستار توجه مسئولان به این مهم شدند.

بنیادی با یادآوری حضور اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی در تمامی هیات‌های دوستی پارلمانی مجلس، به تقویت روابط پارلمانی با کشورهای منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: در این جلسه اعضا بر لزوم انسجام‌بخشی هرچه بیشتر گروه‌های پارلمانی تاکید داشتند.

او با اشاره به حمله تروریستی به مجلس اظهار داشت: اعضای فراکسیون خواستار تشکیل جلسه غیرعلنی دیگری  برای اخذ تصمیم مناسب برای مقابله  با داعش در سطح منطقه‌ای و داخلی کشور شدند و همچنین بر لزوم ارتقای سطح امنیتی خانه ملت و نمایندگان تاکید کردند.

سخنگوی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی از تهیه نامه‌ای از سوی این فراکسیون خطاب به رئیس جمهور خبر داد و گفت: فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی با بیش از ۱۲۰ عضو درصدد است در نامه‌ای به آقای روحانی درباره شاخص‌ها و ویژگی‌های اعضای کابینه دولت دوازدهم رایزنی کند .

بنیادی در پایان از برگزاری جلسه آینده این فراکسیون با مسئولان امنیتی و نظامی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز