خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مشکلات و موانع در آموزش و پرورش احصاء شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۱۰

استاندار مازندران گفت: ضرورت دارد تا مشکلات و موانع در حوزه آموزش و پرورش احصاء شده و در صدد رفع نیازهای آن اقدامات موثر انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش مازندران که در سالن شماره دو استانداری برگزار شد ضمن محکوم کردن حادثه ترویستی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حادثه تلخ عزم ایران را برای مبارزه با تروریست جزم کرد.

 

وی افزود: انسجام، وحدت و همدلی آحاد ملت ایران ، بار دیگر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شیطانی خود ناکام خواهد کرد.

استاندار مازندران ،گفت:استان مازندران به  دارا بودن حجم زیادی از دانش آموز از سبقه فرهنگی بالایی برخوردار است.

فلاح با تاکید بر ارتقا استان در شاخصه های فرهنگی و اجتماعی ،گفت: همچنین بهبودشاخصه های دیگر در جهت رشد و تعالی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

وی به مشارکت 91.5 درصدی مردم مازندران در انتخابات اشاره کرد و افزود:علرغم بسیاری از کمی و کاستی های موجود در استان مردم همچنان پای آرمان های نظام ایستاده و از آن تبعیت می کنند.

فلاح با اشاره این مطلب ادامه داد:با وجود چنین مردمی چرا ما باید از مدارسی برخوردار باشیم که از کمبودهایی چون سرویس بهداشتی  و یا مشکلاتی نظیر آن داشته باشند.

وی افزود: گر چه مازندران در پروژه مهر از رتبه نخست برخوردار است اما باید مشکلات و موانع در حوزه آموزش و پرورش به خوبی احصاء شده و در جهت مرتفع شدن آن تلاش کنیم.

فلاح ،اظهار داشت: اگر بخواهیم در پروژه مهر امسال به نقطه مطلوب برسیم ضرورت دارد تا مدیران آموزش و پرورش استان و شهرستان مشکلات موجود در این زمینه را بررسی و در جهت رفع آن اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرآیند ثبت نام دانش آموزان باید با نظارت دقیق تری انجام گیرد،افزود:ساماندهی نیروهای انسانی،توزیع کتب درسی نیز باید در اولویت برنامه های آموزش و پرورش قرار گیرد.

استاندار مازندران از سند تحول بنیادین به عنوان سند راهبردی تحول نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:اجرای این سند امری الزامی است همانطور که مقام معظم رهبری نیز به اجرای آن تاکید کردند.

فلاح ادامه داد:طبق زمان بندی بازگشایی مدارس مهر همزمان با ماه محرم است که جا دارد مسئولین آموزش و پرورش فرهنگ عاشورایی را به خوبی برای دانش آموزان ترسیم کنند.

وی افزود: لازم است تا در جهت کیفی سازی مدارس و حمایت از معلمان و دانش آموزان انضباط مالی و اعتباری در دستگاههای دولتی حاکم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز