خبرگزاری کار ایران

رئیسی در جلسه هیات دولت:

اختلاف نظر در اداره امور کشور طبیعی است/ پیگیری موارد اختلافی به دور از حاشیه‌آفرینی باشد

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۰۱۶

رئیس‌جمهور تاکید کرد: تفاوت سلیقه و اختلاف نظر در عرصه گسترده اداره امور کشور طبیعی است، اما پیگیری موارد اختلافی باید از مبادی قانونی و حقوقی و به دور از هرگونه حاشیه‌آفرینی و ارسال پیام اختلاف باشد.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت، با اشاره به حضور ارزشمند و تاریخی اقشار مختلف مردم در جشن بزرگ عید غدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این جشن و پوشش مناسب رسانه‌ای آن، این شکوه به یاد ماندنی را نمادی از انسجام ملی حول محور ولایت و همچنین جلوه‌گاه نشاط اجتماعی دانست و بر افزایش بیش از پیش زمینه‌های بروز و ظهور نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد.

رئیس جمهور برگزاری مردمی مناسک وحدت‌بخشی همچون جشن بزرگ عید غدیر را الگوی مناسبی برای مسئولان در همه ارکان حاکمیت دانست و با تاکید بر پرهیز از هر اقدامی که پیام آن به جامعه، حتی احتمال وجود اختلاف میان قوا باشد، اظهار داشت: تفاوت سلیقه و اختلاف نظر در عرصه گسترده اداره امور کشور طبیعی است، اما پیگیری موارد اختلافی باید از مبادی قانونی و حقوقی و به دور از هرگونه حاشیه‌آفرینی و ارسال پیام اختلاف باشد.

وی قانون ایجاد و فعالیت برخی شوراها که نمایندگان آنها از سوی وزرا تعیین می‌شوند، اما پس از انتصاب، دولت امکان نظارت بر عملکرد آنها را ندارد، دارای اشکال دانست و تصریح کرد: این قانون نیاز به اصلاح دارد، چرا که منطقی نیست فردی به عنوان منصوب دولت در مجموعه‌ای فعالیت کند،‌ اما دولت و اعضای آن امکان نظارت بر عملکرد او را نداشته باشند.

رئیسی بر ضرورت پاسخگویی سریع، اثرگذار و مستدل دستگاه‌ها به شبهاتی که در مورد حوزه‌های تخصصی دولت مطرح می‌شود، تاکید و وزرا را مکلف کرد نسبت به ابهامات مطرح شده در کمترین زمان ممکن پاسخ دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز