خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی کارگری استان تهران:

تعطیلی دائمی کارخانه روغن قو صحت ندارد/ مسئولیت دولت در قبال بازگشت به‌کار باقیمانده کارگران روغن‌قو

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۸۰۴

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور می‌گوید خبر تعطیلی دائمی کارخانه روغن قو کذب است چرا که مدیریت کارخانه وعده بازگشایی آن را داده است. وی در عین حال تاکید دارد که دولت در قبال احیای قو و بازگشت کارگران مسئولیت دارد.

«علی خدایی» عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت:  خبر تعطیلی دائمی کارخانه روغن قو  کذب است چرا که  مدیریت کارخانه وعده بازگشایی آن را داده است.

اشاره  این فعال صنفی کارگری در خصوص کذب بودن خبر تعطیلی دائمی کارخانه قو به انتشار رسمی اخباری بازمی‌گردد که در روزهای گذشته با نیتی سیاسی و جناحی و در ارتباط با متوقف شدن فعالیت کارخانه روغن نباتی پارس قو طی منتشر شده است.

خدایی افزود: مشکلات این کارخانه از سال ۹۱ و در نتیجه عدم حمایت‌های لازم از سوی دولت وقت آغاز شد اما باید یاداوری نمود که خصوصی سازی کارخانه قو آغازگر مشکلات آن بوده است.

 عضو کارگری شورای عالی کار با بیان اینکه مدتی بعد شهرداری بر آلاینده بودن فعالیت‌های کارخانه قو دست گذاشت، افزود: در ادامه این روند اعضای شورای اسلامی شهر تهران با طرح شایعه آلاینده بودن فعالیت کارخانه روغن نباتی قو ادامه فعالیت این کارخانه را بیش از پیش به چالش کشیدند.

وی با بیان اینکه کارخانه روغن قو به منظور انجام عملیات نوسازی و بازسازی تعطیل شده است ، افزود: اگرچه مشکل روغن قو از دولت گذشته آغاز شده است اما دولت  آینده در خصوص پیگیری برای مجاب کردن کارفرمای روغن نباتی قو به بازگشایی مجدد کارخانه و جذب مجدد کارگران آن مسئولیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز