خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد:

تصمیم‌گیری نهایی درباره لیست پیشنهادی فراکسیون امید برای هیات رییسه مجلس در نشست مجمع عمومی

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۷۹۵

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از بررسی چگونگی تعامل با اعضای لیست امید در انتخابات هیات رییسه مجلس خبر داد و گفت انتخاب و معرفی فهرست پیشنهادی فراکسیون برای کرسی‌های هیات رییسه باید ازسوی مجمع عمومی فراکسیون صورت بگیرد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به جلسه صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در نشست صبح امروز نحوه تعامل با اعضای لیست امید و نمایندگان خارج از فراکسیون درخصوص انتخابات هیات رییسه مجلس به بحث و بررسی گذاشته شد.

او گفت: این احتمال وجود دارد که با سایر نمایندگان خارج از فراکسیون درباره لیست پیشنهادی هیات رییسه مجلس به تفاهم برسیم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا عارف بار دیگر برای کرسی ریاست مجلس وارد رقابت خواهد شد، گفت: این مسئله، موضوعی است که باید با تصمیم مجمع عمومی صورت بگیرد و نمی‌توانیم بنابر تصمیم هیات رییسه یا شورای مرکزی فراکسیون امید اقدام کنیم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بر این اساس احتمالاً بعد ازظهر شنبه آینده، جلسه مجمع عمومی را به این منظور برگزار خواهیم کرد و درباره ترکیب و فهرست پیشنهادی فراکسیون امید برای کرسی‌های هیات رییسه به تصمیم نهایی خواهیم رسید و پس از آن، نتیجه را اعلام می‌کنیم.

پارسایی در پایان گفت: باتوجه به رای مردم در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور، همچنان سعی خواهیم کرد روند آرامش، تدبیر و امید را در کشور ادامه دهیم و سعی می‌کنیم بتوانیم با افراد حامی دولت به‌ویژه داخل مجلس تعامل کنیم که هیات رییسه منسجم‌تر و فراکسیون نیز به همین شکل بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز