خبرگزاری کار ایران

در پی وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری رخ داد؛

خسارت‌های مالی زلزله به روستاهای اطراف بجنورد/ 11 نفر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۱۸۶

با وجود اینکه براساس اعلام مرکز مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی، زلزله در مرکز بجنورد تلفات جانی نداشته است اما این زمین لرزه خسارت‌هایی در روستاهای شهرستان بجنورد، مانه و سملقان به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی وقوع زلزله 5.7 ریشتری شامگاه شنبه در بجنورد مرکز خراسان شمالی، تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر تلفات جانی این زلزله تایید نشده است.

با این حال شدت این زلزله خسارت‌هایی را به منازل مسکونی در شهر پیش قلعه، روستای قصرقجر، بور بور و تعدادی از روستاهای بجنورد وارد کرده است.

در همین حال معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی اعلام کرد زلزله به برخی روستاهای خراسان شمالی 20 تا 50 درصد خسارت وارد کرده است.

محمدحسن علی نیا با بیان اینکه خسارت‌ها در روستاهای خراسان شمالی بیشتر است، افزود: به منازل مسکونی روستاها خسارت 20 تا 50 درصدی واردشده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تلفات جانی در این زلزله نداشتیم و فقط 11 نفر از شهروندان به‌صورت جزئی مصدوم و به اورژانس مراجعه کرده‌اند که سرپایی درمان شدند.

هم اکنون ستاد مدیریت بحران استان خراسان شمالی فعال شده و نیروهای امدادی به حالت آماده‌باش و امدادرسانی به حادثه دیدگان هستند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز