خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

اسناد خیریه امام رضا(ع) مبهم است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۷۱۱

عضو شورای شهر تهران اسناد خیریه امام رضا(ع) را مبهم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه دانشور؛ عضو شورای شهر تهران در نشست شورای پاک که به میزبانی انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: چهارده سال است که در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنیم و دلیل ورودم به شورا هم به همین علت بود، ولی متوجه شدم که تا قبل از آن کاری در این حوزه انجام نشده بود.

وی افزود: توانستیم به سختی کمیته اجتماعی را راه اندازی کنیم و این نوع فعالیت ها موجب شد تا این مسائل عریان شود و برخی ما را محکوم می کردند  که سیاه نمایی می کنیم .

دانشور گفت: متاسفانه امکاناتی برای زنان و کودکان کارتن خواب‌ وجود نداشت. همچنین متوجه فروش نوزادان شدم و برای پیگیری این مسئله ورود کردیم.

عضو شورای​ شهر در ادامه با اشاره به ادعای قالیباف در مورد شفاف سازی مالی کاندیدهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ۴ سال است به دنبال اساسنامه، اسناد و گردش مالی خیریه متوسلین امام رضا(ع) هستیم. بارها مکتوب اعلام کردیم و تذکر دادیم اما نتوانستیم به این اسناد دست یابیم. این در حالی است که این خیریه از ثروتمندترین نهادهای خیریه در کشور است.

دانشور ادامه داد: اسناد خیریه متوسلین امام رضا(ع) مبهم است و لازم به ذکر است؛ همسر قالیباف، رئیس هیئت امنای این خیریه است. این نهاد در شورای سوم دارای بودجه جداگانه بوده و اکنون در حال ساخت بیمارستان پرفسور سمیعی است.

این عضو شورای شهر شفاف سازی عملکرد این خیریه را دغدغه چهار ساله خود خواند و گفت: مشخص نیست این بیمارستان در آینده ماهیت خیریه ای داشته باشد، ازسوی دیگر شهرداری امکانات ویژه ای در اختیار این خیریه قرار می دهد.

او ادامه داد:برج میلاد و تریبون همشهری برای مراسم گلریزان در اختیار خیریه امام رضا(ع) قرار گرفت. پول زیادی جمع شد در حالی که وضعیت گردش مالی آن نامشخص است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز