خبرگزاری کار ایران

ایستگاه قطار تخلیه شده «گار دو نورد» پاریس مجددا بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۶۳۷

نیروهای امنیتی فرانسه که ایستگاه قطار «گار دو نورد» پاریس را برای دستگیری سه مظنون عملیات تروریستی بسته بودند، این ایستگاه را بازگشایی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، نیروهای امنیتی فرانسه که ایستگاه قطار «گار دو نورد» شهر پاریس پایتخت فرانسه را به ظن وجود سه مظنون به عملیات تروریستی بسته و در حال جست‌وجو برای دستگیری آنها بودند، پس از ناکامی در یافتن این مظنون، ایستگاه را بازگشایی کردند.

این ایستگاه شب گذشته –دوشنبه- بسته شده بود و نیروهای امنیتی عملیات جست‌وجوی خود را آغاز کرده بودند که پس از ناکامی در کشف هر گونه سرنخ این ایستگاه امروز کار خود را از سر گرفت.

فرانسه در پی تهدید به حمله تروریستی توسط گروه‌های افراط گرا و همچنین برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تحت تدابیر شدید امنیتی قرار داشته است که پس از یک اخطار امنیتی این ایستگاه تخلیه و تحقیقات نیروهای امنیتی آغاز شد.

یکی از شاهدان حاضر در ایستگاه در مصاحبه با رویترز اعلام کرد ۲۰ تا ۳۰ سرباز کاملا مسلح و نقاب‌پوش با ورود به ایستگاه شروع به تحقیق و بازرسی برای یافتن مظنون احتمالی کردند.

گفته می‌شود که یک فروشنده بلیط در مرز بلژیک با مشکوک شدن به یک مرد که از وی بلیط تهیه کرده بود، به پلیس فرانسه در این خصوص هشدار داده بود.

پلیس شهر پاریس نیز با انتشار یک پیام در صفحه توئیتر خود اعلام کرد پس از پایان یافتن بازرسی و تحقیقات پلیس، وضعیت به حالت عادی بازگشته است. 

طی دو سال گذشته، در حملات عناصر افراطی وابسته به گروه‌های تروریستی در فرانسه دست‌کم ۲۳۰ نفر کشته شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز