خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد تهران خبر داد:

اعزام نخستین کاروان زیارتی مددجویان پایتخت به مشهد مقدس

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۶۷۶

نخستین کاروان زیارتی سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در سال ۹۶ به مشهد مقدس اعزام شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمود مولائی، سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه توانمندسازی فرهنگی جامعه هدف در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی به خانواده‌های تحت حمایت است که در جهت افزایش سطح فکری، فرهنگی و معنوی مددجویان برنامه‌های متنوعی برای آنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اردوهای زیارتی از جمله برنامه‌های با اهمیت حوزه فرهنگی کمیته امداد محسوب می‌شود، گفت: اردوهای زیارتی با هدف تقویت و ارتقای روزافزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مولائی با اشاره به اینکه ۴۰۰ بانوی سالمند تحت حمایت این نهاد به مدت شش روز به زائرسرای کرامت مشهد مقدس اعزام شدند؛ افزود: برای این اقدام ۱۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات فرهنگی کمیته امداد استان تهران هزینه شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای اعزام ۸۰۰ مددجو به اردوگاه امام علی (ع) استان البرز در قالب اردوهای یک روزه آموزشی انجام شده است، خاطرنشان کرد: طی چهار دوره در قالب اردوهای یک روزه آموزشی با محوریت مسائل اعتقادی، رفع شبهات دینی، مشاوره دینی، احکام، مهارت‌های فرزند پروری و غیره تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته هفت هزار و ۷۳۰ نفر به اردوهای زیارتی و تفریحی اعزام شدند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۱۱۹ نفر به مشهد مقدس و مابقی به اردوهای سراسری دانش آموزی و دانشجویی و سایر اماکن زیارتی مشرف شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز