خبرگزاری کار ایران

پیمان فروزش مطرح کرد:

رعایت اصل اعتدال و احترام اولویت ستاد روحانی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۴۴۵

رئیس ستاد حسن روحانی در سیستان و بلوچستان گفت: رعایت اصل اعتدال و احترام در اولویت کار این ستاد در سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیمان فروزش در دیدار با شماری از فعالان ستاد تبلیغات انتخاباتی روحانی در شهرستان خاش گفت: رعایت اعتدال و احترام گذاشتن به رقیبان از اصول مهمی هست که در اولویت کاری ستاد قرار دارد و باید تلاش بشود از ظرفیت مردم برای جلب آرا و پیروزی در انتخابات بهره گرفته شود.

وی تصریح کرد: تدبیر و حکمت در کارها و درست عمل‌کردن و فعالیت در چارچوب قانون و پیشه‌کردن صداقت در کارها از رمزهای مهم برای رسیدن به موفقیت است. تاکید و توصیه ما به فعالان ستادها این است که معیارهای اخلاقی را مورد توجه قرار دهند و تلاش کنند مهر و محبت و ایثار و گذشت در مباحث تبلیغات انتخاباتی حاکم و از تخریب دیگران اجتناب شود.

فروزش اظهار کرد: نظر حجت الاسلام و المسلمین روحانی و اعضای ستاد انتخاباتی وی در دوره جدید بر اصل اخلاق و احترام به شخصیت‌ها استوار است و باور ما بر این است با حفظ وحدت و رعایت اخلاق و حرکت بر مبنای صداقت می‌توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی تاکید کرد: موفقیت روحانی در عرصه رقابت انتخاباتی دوازدهم ریاست‌جمهوری گره‌گشا در امور بوده و قطعا کشور را در جبهه‌های داخلی و خارجی از مشکلات و ناهمواری‌ها دور می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سیستان و بلوچستان، موفقیت دولت در عرصه سیاست خارجی و مبحث برجام، پیشگیری از رکود و کاهش‌دادن مشکلات اقتصادی و اجتماعی، تامین امنیت و برقراری آرامش و امید در کنار ده‌ها مورد از تلاش‌های امیدبخش را از دستاوردهای مهم دولت برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز