خبرگزاری کار ایران

بیانیه هیأت‌مدیره شبکه یاری کودکان درباره فعالیت سازمان‌های غیردولتی:

منافع کودکان محروم جامعه در نظر گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۶۹

هیات مدیره شبکه یاری کودکان در ارتباط با پلمپ کردن دفتر جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان بیانیه صادر کرده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هیات مدیره شبکه یاری کودکان در ارتباط با فعالیت سازمان های غیردولتی حامی کودکان بیانیه صادر کرده است.

روی سخن این بیانیه که پس از پلمپ دفتر جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان صادر شده، با مسئولان است و خواسته اصلی مطرح در آن، تسهیل در فعالیت سازمان‌های مردم نهاد حامی کودکان و محرومان است.

در این بیانیه آمده است: حضور فعال سازمان‌های غیردولتی به‌ویژه سازمان‌هایی که با حمایت همه‌جانبه از کودکان و خانواده‌های محروم به کاهش آسیب‌ها در جامعه یاری می‌رسانند، از نیازها و ضرورت‌های اساسی جامعه مدنی در هر کشوری به شمار می‌آید. در کشور ما هم با توجه به آمار‌ها و گزارش‌های موجود نقش این سازمان‌ها به‌ویژه در حوزه کودک و خانواده اثربخش و موثر بوده است؛ از این‌رو برای رفع مشکلات این سازمان‌ها ازجمله دریافت مجوز فعالیت، باید در جست‌وجوی راهکارهای مناسبی بود که بیشترین منافع عالیه کودکان محروم جامعه را در نظر گیرد و بدیهی است که با پلمپ یک سازمان غیردولتی این هدف اساسی تأمین نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز