خبرگزاری کار ایران

پیروزبخت:

با برون‎سپاری فعالیت ها، بیش از 100 هزار نیروی تخصصی با سازمان استاندارد همکاری می‎کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۹۸۸

برخی از تولید کنندگان استاندارد را یک عامل بازدارنده می‎‎دانند و هنوز استاندارد برای مصرف کننده نیز هنوز به صورت کامل شناخته شده نیست.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان ملی استاندارد در دیدار با استاندار گلستان با بیان اینکه350 شرکت بازرسی در کشور داریم ، گفت: بیش از 100 هزار نفر به صورت برنامه‎های برون‎سپاری شده با سازمان استاندارد همکاری می‎کنند.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد، نیره پیروز بخت، رئیس سازمان ملی استاندارد پیش از ظهر امروز با استاندار گلستان دیدار کرد.

در این دیدار رئیس سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: تلاش می‎کنیم فرهنگ استاندارد را در جامعه نهادینه و استاندارد را به عنوان یار و یاور مردم معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه ما در سازمان استاندارد 3 هزار نفر پرسنل داریم اما 350 شرکت بازرسی در کشور و بیش از 100 هزار نفر به صورت برنامه‎های برون‎سپاری شده با سازمان استاندارد همکاری می‎کنند.

پیروز‎بخت افزود: ممکن است تولید کنندگان  هزینه‎ای برای استاندارد انجام دهند ولی استاندارد همیشه سودآور است چون می‎تواند کیفیت را ارتقا دهد و  مردم از کالاهای با کیفیت استقبال می کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان استاندارد به فرهنگ‎سازی توجه ویژه داشته است تا ارتباط بین مصرف کننده و تولید کننده را تقویت و یک حلقه ارتباطی بین این دو ایجاد شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ابراز داشت: استاندارد بر اساس وظایف اصلی که برعهده دارد گام بر می‎دارد و باید چتری برای سازمان‎ها و مردم جامعه باشد.

استاندار گلستان در این دیدار با استقبال از حضور رییس سازمان ملی استاندارد و هیئت همراه در استان گفت: حضور شما را در استان گلستان پر برکت می‎دانیم وامید داریم پشتیبانی شما را در استان گلستان داشته باشیم و ما  نیز همه جانبه از اداره کل استاندارد گلستان حمایت کردیم.

صادقلو استاندارد را حائز اهمیت دانست و افزود: سلامت مردم وابسته به اقدامات شماست و تصور من این است که همه چیز در فرآیند امنیت و سلامت به حوزه استاندارد بستگی دارد.

استاندار گلستان با بیان اینکه فرهنگ استاندارد هنوز جا نیفتاده است، گفت: امروز باید به فرهنگ‎سازی در حوزه استاندارد بیشتر پرداخته شود.

صادقلو یادآور شد: برخی از تولید کنندگان استاندارد  را یک عامل بازدارنده می‎‎دانند و هنوز استاندارد برای مصرف کننده نیز هنوز به صورت کامل شناخته شده نیست.

استاندار گلستان افزود: نیاز است برخی مراکز صنعتی، شرکت‎های دانش‎بنیان و دانشگاه‎ها به کمک حوزه استاندارد بیایند و برخی از امور باید به این نهادها واگذار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز