خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‎وگو با ایلنا مطرح کرد؛

لزوم فعالیت بیشتر کمیته‌های تخصصی فراکسیون امید / ضعف قانون و نبود تحزب علت نابه‌سامانی در ثبت‌نام انتخابات ریاست‎جمهوری است

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۷۵۰

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: با اشاره به بررسی عملکرد کمیته‌های تخصصی این فراکسیون در جلسه هیات رییسه، خواستار فعال‌تر شدن این کمیته‌ها شد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید اعلام کرد: در جلسه امروز هیات رییسه فراکسیون امید عملکرد کمیته‌های هفت‌گانه فراکسیون مورد بررسی قرار گرفت و عنوان شد که باید این کمیته‌ها بیش از پیش فعال باشند.

او گفت: بر این اساس تاکید شد که با سپری شدن حدود یک سال از فعالیت مجلس دهم، لازم است که کمیته‌های تخصصی فراکسیون امید کمک کنند طرح‌هایی که گره‌گشای مشکلات جامعه است، به مجلس ارائه شود و مشاوره‌های دقیق‌تر و بهتری در رابطه با امور مختلف به هیات رییسه و اعضای فراکسیون داده شود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: نیاز داریم که کمیته‌های تخصصی فراکسیون با فعالیت بیشتر و ارائه مشاوره‌های بهتر کار کنند که در سال بعد به شکل عملیاتی و منسجم‌تر به وعده‌ها جامه عمل بپوشانیم.

او با اشاره به بحث و بررسی ثبت نام‌ها در انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: در این زمینه هم بحث و تبادل نظرهایی صورت گرفت.

پارسایی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با توجه به این که دولت لایحه قانون جامع انتخابات را در دست اقدام دارد، خلاء‌ها در این زمینه نیز برطرف شود. اگرچه معتقدیم علاوه بر ضرورت اصلاح قانون، نبود تحزب نیز از عوامل بی‌سامانی در ثبت‌نام‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز