خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

بودجه انتشار صد فیلم موسیقی نواحی هنوز تامین نشده/زمان انتشار مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۱۲۶

مجموعه صد فیلم از صد هنرمند موسیقی نواحی کشورمان که سیزده سال قبل تولید شده به دلیل مشکل تامین نشدن بودجه، همچنان امکان انتشار ندارد.

بهرام جمالی (مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) به خبرنگار ایلنا گفت: فیلم‌های مربوط به هنرمندان موسیقی نواحی که شامل صد فیلم 30 دقیقه‌ای می‌شود، در انجمن موسیقی ایران نگهداری می‌شوند و دلیل اینکه تاکنون منتشر نشده‌اند صرفا بحث‌های مالی بوده است.

وی در ادامه افزود: انتشار چنین مجموعه‌ای بودجه مناسبی می‌خواهد که ما برای تامین آن در تلاش هستیم. پیگیر این هستیم که روی فیلم‌ها تدوین مجددی صورت بگیرد؛ آقای حمیدرضا اردلان که این فیلم‌ها را در سال 83 تهیه کرده، معتقد است این مجموعه به تدوین دوباره نیاز دارد تا قابلیت انتشار پیدا کند.

جمالی همچنین عنوان کرد: هنوز بر آورد مالی هزینه انتشار این مجموعه را انجام نداده‌ایم. باید ابتدا این فیلم‌ها را بررسی کنیم و ببینیم چه تعداد از آنها قابلیت انتشار دارند و چه تعدادشان را نمی‌شود منتشر کرد. آقای اردلان نیز باید فیلم‌ها را بازبینی کنند. این مجموعه؛ پروژه‌ای است که باید پوشه‌ای جداگانه برای آنها باز کرد و ما هنوز چنین پوشه‌ای را برای این کار باز نکرده‌ایم.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران درباره زمانبندی انتشار این مجموعه نیز گفت: نمی‌شود زمان مشخصی را برای انتشار این مجموعه فیلم‌ها اعلام کرد. اعلام کردن زمانبندی برای انتشار این کارها به عوامل مختلفی چون شرایط اجتماعی و بودجه و برخی مسائل دیگر بستگی دارد. این شرایط هم به یک‌باره مهیا نمی‌شود و باید همه مسایل را لحاظ و اولویت‌بندی کرد و سپس مدلی برای انتشار ذره ذره فیلم‌ها پیدا کرد.

وی افزود: بحث اول ما این است که انتشار این مجموعه را به صورت یک طرح تفکیکی جداگانه به وزارتخانه بفرستیم تا بودجه‌ای برای آن درنظر گرفته شود. فاز بعدی کار نیز احتمالا با همکاری بخش خصوصی خواهد بود.

مهمترین گنجینه ضبط شده تاریخ موسیقی نواحی ایران کجاست؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز