خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد:

اقامت ۵۰ هزار مسافر در مراکز اقامتی‌صومعه‌سرا در نوروز ۹۶/ رشد ۳۸ درصدی مسافران نوروزی در صومعه‌سرا

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۸۰۸

فرماندار صومعه سرا از از اقامت حدود ۵۰ هزار مسافر در مراکز اقامتی شهرستان صومعه‌سرا در نوروز ۹۶ خبر داد.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، علی‌فتح‌اللهی با اشاره به وجود ظرفیت و پتانسیل‌های طبیعی و گردشگری در صومعه‌سرا اظهار کرد: شهرستان صومعه‌سرا هر ساله با توجه به برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شاهد حضور گسترده مسافران است.

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا در نوروز با فراهم‌سازی امکانات و برنامه‌ریزی‌ها آماده پذیرایی و خدمت به مسافران نوروزی بود،افزود:‌ ارائه خدمات مطلوب همواره در معرفی، شناساندن و جذب و مانایی مسافران و گردشگران اثرگذار است.

فتح‌اللهی بر نظارت مستمر بر مراکز اقامتی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد:‌ نوروز امسال شاهد حجم گسترده‌ای از ورود و اقامت مسافران و گردشگران به شهرستان بوده‌ایم به گونه‌ای که آمارها نشان از رشد اقامت مسافران در شهرستان نسبت به نوروز ۹۵ دارد.

وی از اقامت قریب به ۵۰ هزار مسافر در مراکز اقامتی شهرستان صومعه‌سرا در نوروز ۹۶خبر داد و افزود: در نوروز امسال قریب ۵۰ هزار مسافر در هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، خانه‌مسافرها، اقامت‌گاه‌ها و کمپ‌های‌موقت،‌کانکس،چادرهای‌مسافرتی،باشگاه‌فرهنگیان، مدارس، خانه‌معلم، خوابگاه‌های دانشجویی، مهمانسراهای ادارات، سالن‌های ورزشی صومعه‌سرا اسکان یافته‌اند.

فتح‌اللهی متذکر شد:‌ این آمار بیانگر رشد ۳۸درصدی اقامت و اسکان مسافران در صومعه‌سرا نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

فرماندار صومعه‌سرا اظهار کرد:‌پل گوراب تولم‌شهر، محوطه تاریخی هفت دغنان، ساختمان آیت‌الله ضیابری، پل‌گازروبار، برج آجری مناره‌بازار، حمام تاریخی‌کسما از جمله آثارتاریخی ثبت شده صومعه‌سرا در فهرست آثار ملی است که بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کنند. همچنین منطقه تنیان و تالاب صومعه‌سرا همواره مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز