خبرگزاری کار ایران

نماینده کمیته امداد و نجات خدمات سفر مازندران :

خدمات رسانی 30 پزشک داوطلب به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۳۱

نماینده کمیته امداد و نجات خدمات سفر مازندران،گفت: 30پزشک داوطلب به 60 نفر از افرادی که به پایگاه امداد و نجات مراجعه کردند بصورت داوطلبانه در ابن خدمات درمانی ارائه کردند.

علی نصیرخوانی در گفت‌و‌گو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ، اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، 285 عملیات امداد نجات، 99 امداد جاده ای، 1 امداد کوهستان، 144 امداد حضوری و 141 مورد سایر عملیات توسط جمعیت هلال احمر مازندران برای انجام گرفت.

وی افزود:30پزشک داوطلب به 60 نفر از افرادی که به پایگاه امداد و نجات مراجعه کردند بصورت داوطلبانه در اینخدمات درمانی ارائه کردند.

نماینده کمیته امداد و نجات خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه یکهزار و 81 نفر سرپا درمان شدند، ادامه داد: از ابتدای طرح تاکنون 2 هزار و 403 حادثه دیده توسط جمعیت هلال احمر امداد رسانی شدند.

نصیرخوانی با اشاره به اینکه 49 پایگاه ثابت، سیار و موقت در ایام نوروز به مسافران و هم استان ها ارایه خدمات می‌کنند، ادامه داد: یکهزار و 269 امدادگر و نجات گر در قالب 358 تیم با 177 خودروی امدادی به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه کردند.

وی با اشاره به طرح ایمنی و سلامت ، و خدمات رسانی 99 هزارو 820 خودرو تحت پوشش امداد و نجات به مسافران نوروزی، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا 8 فروردین 7 هزار و 959 نفر به خیمه های نماز هلال احمر مراجعه کردند.

نصیر خوانی تعداد مراجعین به فضای دوستار کودک را 9 هزار 948 نفر عنوان کرد و افزود:دراین مدت 9 هزار 254 نفر به ایستگاه سلامت نوروزی مراجعه کردند.

نماینده کمیته امداد و نجات خدمات سفر مازندران با اعلام اینکه از ابتدای خدمات سفر تاکنون 5 هزار و 111 طرح سحاب در استان اجرا شده است، ادامه داد: 349 هزار و 397 بسته فرهنگی بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع شده است.

نصیرخوانی گفت: جمعیت هلال احمر از 25 اسفند تا 15 فروردین برای خدمات رسانی در سطح استان و محورهای مواصلاتی فعالیت می‌کنند و این پایگاه‌ها در خصوص حوادث جاده‌ای، کوهستانی، مراجعه حضوری و عملیات شهری خدمات دهی می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز