خبرگزاری کار ایران

با وجود وضعیت معیشتی نامطلوب؛

بیش از ۲۰۰ نفر از کارگران کارخانه روغن نباتی قو مطالبات مزدی خود را دریافت نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۴۹

بیش از ۲۰۰ نفر از کارگران کارخانه پارس قو تولید کننده روغن نباتی قو مطالبات مزدی بهمن و اسفند سال ۹۵ و بخشی از عیدی سال ۹۶ خود را دریافت نکرده‌اند. با توجه به آغاز سال جدید کارگران نیاز مبرمی به دستمزدهای خود دارند.

جمعی از کارگران کارخانه پارس قو تولید کنند روغن نباتی قو به ایلنا می‌گویند که کارفرما مطالبات مزدی بهمن و اسفند سال ۹۵ و بخشی از عیدی سال  ۹۶ آنها را پرداخت نکرده است.

تعداد کارگران مذکور بیش از ۲۰۰ نفر است و پیش از این ۲ تجمع اعتراضی در ۲۶ و ۲۸ اسفند برگزار کرده بودند. تجمع ۲۶ اسفند مقابل شرکت نهان گل، سهم دار عمده کارخانه روغن نباتی قو و تجمع ۲۸ اسفند در حوالی اداره کار جنوب غرب تهران برگزار شد.

پس از تجمع دوم بود که کارفرما مطالبات مزدی دی ماه و بخشی از عیدی سال ۹۶ این کارگران را پرداخت کرد. این در حالی است که مطابق مصوبه کمیسون کارگری فرمانداری استان تهران کارفرما متعهد شده بود که تمامی مطالبات مزدی کارگران را تا ۱۵ اسفند ۹۵ پرداخت کند.

کارگران کارخانه پارس قو در تجمعات خود بارها متذکر شده‌اند که با توجه آغاز سال جدید، افزایش هزینه های زندگی و وضعیت معیشتی نامطلوب،  نیاز مبرمی به دریافت هر چه سریعتر مطالبات مزدی خود دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز