خبرگزاری کار ایران

بیادی در گفت‌وگو با ایلنا:

صداقت و سلامت مسئولان موجب تشویق مردم برای حضور پای صندوق‌های رای می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۲۶۲

دبیرکل حزب آبادگران گفت: جناح‌های سیاسی باید اتحاد بین مردم با هر نگرش و تفکری را بر هم نزنند و مردم را نسبت به نظام و مسئولان دلسرد نکنند.

حسن بیادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در رابطه با اینکه چه تدبیری باید اندیشید تا مردم حضور حداکثری در پای صندوق رای داشته‌باشند، گفت: یکی از راه‌های تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای صداقت در گفتار و سلامت در عمل مسئولان است.

او با بیان اینکه‌ احزاب و جناح‌های سیاسی باید از تفرقه افکنی و تشتت و دلسرد کردن مردم پرهیز کنند و یک رقابت جدی داشته باشند، ادامه داد: جریان‌های سیاسی باید در زمینه چگونگی ایجاد رفاه و رفع مشکلات مردم و گسترش تولید، برنامه ارائه می‌دادند لذا مردم در این شرایط دلگرم می‌شوند اما در مقابل با  بیان مطالب دلسردکننده مردم نا امید شده و جامعه از حضور حداکثری مردم محروم می‌شود.

عضوحزب آبادگران جوان است، گفت:‌ با توجه به برگزاری انتخابات شوراها همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری این احتمال وجود دارد که مردم در کلان‌شهرها حضور حداکثری داشته باشند و عملکرد صدا و سیما و رسانه‌ها در این امر موثر خواهد بود.

بیادی درباره اینکه انتخابات پیش رو چه آسیب‌هایی خواهد داشت و برای پیشگیری از آن چه باید کرد، تصریح کرد: از جمله آسیب‌های انتخابات این است که دشمنان همچنان به رویه خود ادامه می‌دهند و توطئه‌های خود را از طریق های  مختلف پیگیری می‌کنند و جریان‌های سیاسی باید در این زمینه هشیارانه عمل کنند تا آسیبی به انتخابات وارد نشود.

او با بیان اینکه داستان‌هایی که جریان‌های سیاسی در انتخابات علیه یکدیگر راه می‌اندازند ممکن است به انتخابات آسیب وارد کند، افزود: شاید شروع این جریان سازی با آنها باشد اما پایان آن با جریان‌های داخلی نیست و مهمترین اثرش هم دلسرد کردن و پایین آوردن سطح اطمینان مردم از دستگاه‌های اجرایی کشور است که موجب کاهش آراء خواهد شد.

بیادی با اشاره به افراطی‌گری‌ها در جامعه گفت: نوع برخوردهای افراطی و نابسامانی‌های جامعه و بر نتافتن افکار رقیب موضوعی است که در جامعه ما وجود دارد و با خشونت و افراطی‌گری نمی‌توان مشکلی را حل کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز