خبرگزاری کار ایران

کرباسچی در گفت‌وگو با ایلنا:

وجود نامزد پوششی بستگی به تشخیص روحانی دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۰۶۲

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: بنظر من خود آقای روحانی باید تشخیص بدهد که آیا به وجود این شخص احتیاج دارد یا خیر اگر ایشان احساس کند که لازم نیست لزومی بر این کار وجود ندارد.

غلام‌حسین کرباسچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد لزوم وجود کاندیدای پوششی در در زمان انتخابات و مناظره برای روحانی گفت: در این رابطه دو نظریه وجود دارد. عده ای معتقد هستند که وجود این فرد در زمان انتخابات لازم است و نباید یک نفره در مناظره‌ها حضور داشت و در مقابل عده‌ای هم معتقد هستند که این کار لازم نیست و احتیاجی به نامزد پوششی نیست.

او افزود: بنظر من خود آقای روحانی باید تشخیص بدهد که آیا به وجود این شخص احتیاج دارد یا خیر اگر ایشان احساس کند که لازم نیست لزومی بر این کار وجود ندارد.

او درباره اینکه آیا تا کنون با روحانی در این باره صحبتی شده است یا خیر،گفت: من تا کنون در این باره صحبتی نکرده ام اما دوستان صحبتی کردند که از کم وکیف آن خبر ندارم.

او افزود: اگر بنا بر مناظره باشد در صورت تعدد، مناظره کننده‌ها می توانند کمک کار روحانی باشند و بعضی سوال‌ها که جناح رقیب مطرح می‌کنند را آنها پاسخ دهند و تمام بار کار در مناظره‌ها بر دوش روحانی نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز