خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش اورژانس در شب چهارشنبه‌سوری/استقرار آمبولانس در میادین

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۸۴۰

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه ۱۵۷ پایگاه اورژانس تهران در شب چهارشنبه‌سوری در حالت آماده‌باش هستند، گفت: آمبولانس‌های اورژانس در ۱۱۰ نقطه تهران مستقر می‌شوند.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند اظهارکرد: حفظ سلامت و امنیت مردم مهم‌ترین موضوعی است که ما در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه تمهیداتی ویژه برای چهارشنبه آخر سال توسط اورژانس درنظر گرفته شده است، افزود: از مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان می‌خواهیم که نکات ایمنی را رعایت کنند تا با مشکلات و حوادث مواجه نشوند.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: در همین راستا سامانه ۱۱۵ برای دریافت تماس‌های مددجویان عزیز آماده پاسخگویی است.

وی با بیان اینکه ۱۵۷ پایگاه اورژانس در تهران درحالت آماده باش قرار گرفته‌اند، گفت: ۲۰۰ آمبولانس، ۳۰ موتورلانس و ۸ اتوبوس آمبولانس برای پوشش چهارشنبه آخر سال توسط اورژانس در حالت آماده‌باش هستند.

کولیوند خاطرنشان کرد: علاوه بر آمادگی بیمارستان‌ها نیروهای ستادی و عملیاتی نیز در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: یک فروند بالگرد اورژانس نیز برای پوشش چهارشنبه آخرسال در حالت آماده‌باش قرار گرفته است و آمبولانس‌های اورژانس در ۱۱۰ نقطه تهران مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز