خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

برخی اطلاعات غلطی از تعداد معتادان متجاهر به مردم می‌دهند/امنیت پیش‌قراول همه اقدامات است

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۶۳۵

استاندار تهران گفت: امنیت پیش قراول و زمینه‌ساز همه اقدامات است و پیش از هر موفقیت نیازمند امنیت هستیم.

به گزارش ایلنا، سید حسین هاشمی روز شنبه در نشست خود با معاون و مدیران معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه گزارش‌های ارایه شده که مدیران امنیتی از عملکرد حوزه های امنیتی انتظامی فرمانداری های استان دادند نشان دهنده فعالیت قابل قبول فرمانداران در این بخش مهم است.

وی تصریح کرد: تفویض اختیار و عملکرد صحیح هر بخش موجب می‌شود مدیران بالا دستی وارد موضوعات خرد نشده و مدیریت کلان به خوبی پیش برود .

هاشمی با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در ایجاد محدودیت ورود کالای قاچاق به استان تهران افزود: ‌این روند باید در بخش کنترل راه های قاچاق به استان در سال ۹۶ با قدرت ادامه یابد.

استاندار تهران با اشاره به لزوم توجه بر صحت آمار کسانی که از آمارهای خاص امنیتی و یا انتظامی را در مصاحبه های خود استفاده می‌کنند، تصریح کرد: دیده شده برخی شخصیت‌ها بدون توجه به اعلام رسمی آمارها از طرف دستگاه‌های مسئول در استان اطلاعات غلط از تعداد معتادان متجاهر می‌دهند ، مسئولان امر باید این اخبار را رصد و به افرادی که چنین اشتباهاتی می‌کنند تذکر دهند .

وی برگزاری جلسات در افزایش تعامل بین مدیران معاونت های استانداری تهران را مهم دانست و تاکید کرد: در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ لازم است با دقت و تعامل زیاد وارد شویم و تامین امنیت پیش قراول و زمینه‌ساز همه اقدامات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز