خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام اسلامی:

با نیمی از اسلام و نیمی از غرب نمی‌توان کشور را داره کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۴۶۲

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: با نیمی از اسلام و نیمی از غرب نمی‌توان کشور را به صورت صحیح اداره کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین اسلامی در نطق قبل از دستور مجلس خبرگان گفت: اسلام کارآمد بوده و ملت را از خفت نجات داده و به بالندگی و عظمت رسانده است. مدیریت فقاهت اسلام آنچنان قدرت مدیریت دارد که شعاع مقاومت بسیجان و سربازان از اقصی نقاط جهان از بندر طارق گرفته تا باب المندب و از دریای آزاد گرفته تا تنگه هرمز کشانده شده است.

او ادامه داد: آنچنان ملتی ساخته است که ریگی جانور را از آسمان به زیر کشید و پهپاد پیشرفته آمریکا را در کویر کاشمر به زمین می‌نشاند و در دل شب ناوهای انگلیسی خبیث را مانند عقاب به چنگال می‌گیرد. 

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مدیریت ولایت در انقلاب اسلامی آنچنان رشد کرده که در صنعت و فضا و پزشکی و دریا و امنیت و دفاع رشد حیرت‌آور کرده است، اظهار داشت: کارآمدی اسلام این است که در پنج قاره عالم می‌بینیم اما این اختلاس و دزدی و رشوه و فساد اقتصادی چگونه است که این چنین فضای کشور را آلوده کرده است؟

اسلامی افزود: هیچ گونه معیارهای استخدام و گزینش رعایت نمی‌شود و هرکس جز باند باشد به کار گرفته می‌شود و این فسادآور است و با نیمی از اسلام و نیمی از غرب نمی‌توان کشور را به صورت صحیح اداره کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز