خبرگزاری کار ایران

16 هوگوپوش به تیم ملی نوجوانان راه یافتند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۰۲۹

مرحله پایانی مسابقات انتخابی درون اردوی تیم‌ملی نوجوانان پسر روز گذشته برگزار و تکواندوکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، آخرین مرحله مسابقات انتخابی درون اردویی تیم‌ملی نوجوانان پسر روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار و در نهایت اعضای تیم‌ملی کشورمان برای شرکت در نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند.

امیر ولیپور، حمیدرضا صدری، حامد اصغری، ابراهیم صفری، حمیدرضا هادیان، امیرعلی پروینی،‌ رضا مختاری، محمدحسین یزدانی، امیرحسین وقوعی آذر و محمدعلی خسروی تکواندوکارانی هستند که موفق شدند جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 را بدست آوردند.

هم‌چنین با تصمیم کادر فنی رضا جمشیدی،‌ اشکان زحمت‌کشان، مهران برخورداری، علی اشکوریان، آرین آرش و محمد آجرلو به عنوان نفرات دوم (ذخیره) در کنار این تیم حضور خواهند داشت.

این تیم با هدایت وحید عبداللهی به عنوان سرمربی، حسین کریمی، سعید رمضانی و رشید فتاحی به عنوان مربیان و محمدرضا زوار مدیر فنی تیم، خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا  آماده می‌کنند.

گفتنی است؛ نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 30 فروردین‌ماه تا یکم اردبیهشت‌ماه سال آینده در «آتی راو» قزاقستان برگزار خواهد شد که اردونشینان تمرینات خود را دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مجموعه ورزشی «انقلاب» پیگیری میکنند.

گفتنی است؛ نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 30 فروردین‌ماه تا یکم اردبیهشت‌ماه سال آینده در «آتی راو» قزاقستان برگزار خواهد شد که اردونشینان تمرینات خود را دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مجموعه ورزشی «انقلاب» آکادمی المپیک پیگیری میکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز