خبرگزاری کار ایران

حمایت مجلس از رشد حوزه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی / لزوم خروج خدمات پس از فروش از انحصار دولت

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۱۸۷

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی‌معتقد است اینکه شرکت های خدمات پس از فروش داخلی در جریان جدیدترین ارزیابی‌های شرکت بازرسی کیفیت، موفق به کسب بیشترین انطباق در حوزه خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان داخلی شدند بسیار امیدوارکننده بوده و باید کسب این موفقیت را به فال نیک گرفت.

علی اسدی کرم در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص کیفیت خدمات پس از فروش گفت: امید است با  تداوم  این مسیر و جلب رضایت بیشتر مشتریان، خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی روزهای بهتر و نوید بخشی را در پیش داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به حمایت کمیسیون صنایع و معادن از جریان ایجاد شده در حوزه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی، تصریح کرد: اینکه شرکت های داخلی خدمات پس از فروش در بحث الزامات قانونی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، موفق به کسب بیشترین انطباق در حوزه خدمات پس از فروش شدند هر چند موفقیتی برای شرکتهای داخلی محسوب می‌شود اما بی تردید در آینده، شرایط بسیار خوب و ایده آلی  را برای خودروسازی ایران به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی همچنین بهبود مستمر شاخص های خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی را در راستای ایجاد فضای باز رقابتی با شرکتهای خارجی دانست و گفت: قطعا در فضای رقابتی  بوجود آمده، این موفقیت ها حاصل شده است هر چند باید بیش از این فضای همکاری ها برای رقابت گسترده تر در حوزه خدمات پس از فروش فراهم شود تا رقابت در این بخش وارد عرصه جهانی شود.

وی تصریح کرد: چنانچه خواستار تداوم جریان ارتقاء کیفیت و بهبود خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی هستیم باید وارد عرصه رقابت منطقی در بازار جهانی شویم بنابراین تا زمانی که فضای تولید و خدمات پس از فروش در صنعت خودرو در انحصار دولت و شبه دولتی هاست پیشرفت در این عرصه را شاهد نخواهیم بود.

اسدی افزود: در جریان رقابت پذیری واقعی است که شرکتهای خدمات پس از فروش ارتقاء یافته و یا حذف خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز