خبرگزاری کار ایران

احمدی:

صداوسیما در زمینه حضور مردم در انتخابات نقش تعیین‌کننده‌ای دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۰۱۹

رییس‌ستاد انتخابات کشور گفت: صداوسیما در حضور مردم در انتخابات نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی، احزاب انتخابات را بهار خود می‌دانند. درست است که انتخابات ما حزبی نیست اما نقش تعیین‌کننده دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اصغر احمدی در افتتاح رسمی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: کار انتخابات از ۶ ماه آغاز شد و امروز با حضور این جمع بحث استقرار ستاد انتخابات مطرح است.

او افزود: تاکنون ۳۵ انتخابات سراسری را پشت سر گذاشته‌ایم انصافا کسانی که قانون‌گذار بودند و حق سرنوشت را به دست مردم سپرده‌اند حق حاکمیت را تعیین کردند. حتی در مجلس خبرگان رهبری که وظیفه‌اش انتخاب رهبری است هم مردم را سهیم کردند. باید مردم را پایه‌های اصلی انتخابات قلمداد کرد از جمله کسانی که نامزد می‌شوند، کسانی که رای می‌دهند و حتی معتمدان از مردم هستند.

رییس‌ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه صداوسیما در این میان نقش تعیین‌کننده‌ای دارد، گفت:  برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی، احزاب انتخابات را بهار خود می‌دانند. درست است که انتخابات ما حزبی نیست اما نقش تعیین‌کننده دارند.

او خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی در دنیا که غرب شرایط ویژه‌ای دارد و خاورمیانه‌ هم تکلیفش مشخص است، دنیا ایران را به عنوان کشوری مستقل می‌شناسد. وقتی ایران را به عنوان هدف مشخص می‌کنند حضور مردم در بیست و دوم بهمن جلو همه نقشه‌ها را می‌گیرد، بنابراین بیست و نهم اردیبهشت هم اقتدار ما را نشان خواهد داد.

احمدی با تاکید بر اینکه مردم باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند، یادآور شد:  امام فرمودند میزان رای ملت است و رهبری گفتند رای مردم حق الناس است. ایام نوروز در خدمت دوستان در ستاد خواهیم بود از استانداران و فرمانداران خواهشمندم که همه تلاش خود را به کار گیرند.

او گفت: در قانون ارائه گواهی عدم سوءپیشینه ، تلاش همکاران در مجلس این است که کمک کنند اما خود وزیر هم دستور دادند که نیروی انتظامی پیگری کند. از خداوند می‌خواهم به نام ملت بزرگ ایران کمک کند و امیدوارم بتوانیم به خوبی امانت مردم را حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز