خبرگزاری کار ایران

انتشار زندگی‌نامه‌ی جنجالی ستاره‌ی آرسنال؛

اوزیل: یک بارسایی نگذاشت به بارسلونا ملحق شوم

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۴۵۷

مسوت اوزیل در زندگی‌نامه‌ی خود فاش کرد دوست داشته به بارسلونا برود.

به گزارش ایلنا، مسوت اوزیل در کتاب زندگی‌نامه‌ی خود، «جادوی بازی»، حقایق را در مورد نپیوستن‌اش به بارسلونا فاش کرد.

اوزیل سال 2010، زمانی که در وردر برمن بازی می‌کرد در ازای 15 میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شد. این در حالی بود که او گفتگوهایی با بارسلونا انجام داده بود و قصد داشت به بلوگرانا بپیوندد. با این حال، پپ گواردیولا به بازی او علاقه نداشته است.

وی در این زندگی‌نامه که به صورت سریالی به وسیله‌ی «بیلد» چاپ می‌شود نوشته است: متقاعد شدم به بارسلونا بروم. هیچ تیمی در جهان به زیبایی آنها فوتبال بازی نمی‌کرد، اما در دسترس نبودن گواردیولا من را به شک انداخت.

هافبک کُردتبار تیم آرسنال در ادامه نوشته است: وقتی من و مشاورم از بارسلونا برگشتیم دوباره و دوباره از او پرسیدم: چرا سرمربی تیم آنجا نبود؟ جواب همان بود: در تعطیلات به سر می‌برد.

اوزیل می‌افزاید: گواردیولا در روزهای بعد از بازگشت ما از بارسلونا هم با من تماس نگرفت. حتی یک مسیج هم نداد. هیچ پیامی که حاوی این باشد که من را می‌خواهد فرستاده نشد. پس از آن شور و شوق من برای رفتن به بارسلونا کاهش یافت. رفتار گواردیولا باعث شد که به آنجا نروم.

مسوت اوزیل سال 2013 در ازای 42،5 میلیون یورو به آرسنال پیوست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز