خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی وزار ت امور خارجه :

ادعای کریمی قدوسی درباره نامه‌نگاری ظریف به وزیرخارجه آمریکا متوهمانه است

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۸۸۲

روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه ای ادعای تازه کریمی قدوسی مبنی بر " نامه نگاری وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه آمریکا " را قویا تکذیب و چنین ادعایی را کاملا بی پایه و اساس، کذب و متوهمانه خواند.

به گزارش ایلنا، در بیانیه روابط عمومی وزارت امور خارجه آمده است:

«ادعای نادرست، بی اساس و باز هم  جدید آقای کریمی قدوسی، مبنی بر نگارش نامه از سوی آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه به وزیر امور خارجه آمریکا قویاً تکذیب و رد می شود.

وزارت امور خارجه ضمن ابراز شگفتی همراه با تاسف از اینگونه بداندیشی های وهم آمیز آقای کریمی قدوسی، نسبت به آثار و تبعات ناشی از اصرار و لجاجت ایشان در ادامه طرح ادعاهای کذب و بی پایه علیه عالی ترین مقام دستگاه دیپلماسی کشور که به نظر می رسد با هدف تشویش افکار عمومی و برخی اغراض صورت می گیرد، اعلام می دارد این ادعاها همچون گذشته حاصلی برای اهداف خاص ایشان در بر نخواهد داشت و نمایندگان فهیم و آگاه مجلس شورای اسلامی و ملت شریف ایران از کلّیت سیاست های کشور در حوزه خارجی بخوبی آگاه بوده  و تحت تاثیر این گونه القائات ناراست قرار نمی گیرند.  

بیانیه می‌افزاید: اگر چه طرح اینگونه موضوعات انحرافی تاثیری در ادامه راه اصولی این وزارتخانه در چارچوب های کلان تعیین شده ندارد؛ اما اقدامی از مقوله تشویش اذهان عمومی و مغایر  با امنیت ملی کشور است که می تواند در فرایندی مشخص و قانونی مورد نظارت مقامات قضایی کشور قرار داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز