خبرگزاری کار ایران

لاریجانی:

تخلفات روسای جمهور باید در زمان حیات سیاسی دولت‌شان ارائه شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۹۶۳

رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص رسیدگی به تخلفات دولت ها پس از پایان عمر حیات سیاسی آنها گفت:به دیوان محاسبات دستور داده شد که پس از پایان دولت‌ها نیز به تخلفات آنها رسیدگی کند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بند (ز) تبصره یک بودجه سال ۹۶ در خصوص بررسی اسناد نفتی طی سال های ۸۷ تا ۹۱ گفت: تخلفات صورت گرفته غالباً و قریب به اتفاق پس از اینکه دوره آقایان تمام می‌شود دیوان محاسبات فرصت می‌کند که تخلفات را به مجلس ارسال کند که فلان رئیس جمهور یا فلان وزیر در فلان جا تخلف کرده است.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که گفته می‌شد تخلف وزرا یا رئیس جمهور به رئیس مجلس گزارش شود؛ یعنی زمانی که آنها حیات سیاسی دارند باید گزارش به رئیس مجلس ارائه شود تا اگر به استیضاح یا سوال نیاز باشد، اقدامات در این خصوص صورت گیرد.

لاریجانی افزود: اشکالی در این خصوص وجود داشت که آیا پس از آنکه وزرا یا رئیس جمهور دوره خدمت آنها تمام شد؛ می‌توان به تخلفات آنها رسیدگی کرد یا خیر یا باید همانند سایر امور به وضعیت آنها رسیدگی شود.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با متخلفان برخورد شود و اینگونه نباشد که اگر کسی تخلف کرد بتواند از تخلفات خود فرار کند،تصریح کرد: به دیوان محاسبات دستور داده شد که پس از پایان دولت ها نیز به تخلفات آنها رسیدگی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز