خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان:‬

اقتدار و عزت ایران مدیون رشادت رزمندگان و ایثارگران است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۹۶۸

استاندار کرمان اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را به عنوان اسوه در نظام های سیاسی جهان، مرهون رشادت رزمندگان و مجاهدت ایثارگران دانست و گفت: خانواده های معظم شهدا به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شوند.

به گزارش ایلنا، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان که به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان به شهرستان های بافت و رابر سفر کرده است، در ادامه سفر خود به شهرستان رابر، با حضور در منزل شهید تاجعلی سلیمانی با مادر این شهید بزرگوار دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه اخلاق اسلامی خانواده شهدا، فرزندانی تربیت کرد که در راه خدا جهاد کردند، افزود: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران به عنوان اسوه در نظام های سیاسی جهان، مرهون رشادت رزمندگان و مجاهدت ایثارگران است.

رزم حسینی با اشاره به تهدیدها و فرصت‌های مختلف که کشور با آن مواجه است، از خانواده معظم شهید سلیمانی تقاضا کرد همچون همیشه محبت و دعای خیر خود را شامل حال مردم و نظام کنند.

وی بر معرفی خانواده های معظم شهدا به عنوان الگو به نسل جوان تاکید و تصریح کرد: خانواده شهدا  از افتخارات نظام هستند و نباید عده‌ای ارزش‌های والای خانواده شهدا را جناحی و به نفع خود مصادره کنند.

استاندار کرمان در پایان از مادر شهید تاجعلی سلیمانی و دو جانباز این خانواده به عنوان الگوی صبر، ایثار تجلیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز