خبرگزاری کار ایران

تشکر مکتوب ایفانتینو به خاطر حضور در سمینار دوحه

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۹۶۶

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای از سران اجرایی فوتبال بابت حضور در سمینار قطر تشکر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، جیوانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال  نامه ای از اعضای شرکت کننده در سمینار دو روزه قطر که از 14 تا 16 فوریه(26 تا 28 بهمن ماه) در دوحه قطر برگزار شده بود ، تقدیر و تشکر کرد.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال خطاب به سران اجرایی فوتبال که در دوحه حضور داشتند، گفت: در این نامه مراتب تشکر خود را از حاضرین در این نشست اعلام می کنم. از حضور فعال شما و تبادل نظرهای جالب، بسیار لذت بردم. در واقع این فرصت به همگان داده شد تا اعضا با یکدیگر به تبادل نظر بپردازند و مطمئنا با حضور و مشارکت فعال شما بود که این نشست با موفقیت همراه شد و من مراتب تشکر خود را از تمامی افرادی که در این سمینار حضور داشتند، اعلام  میکنم.

وی گفت:  به همراه سایر عوامل اجرایی فیفا توجه ویژه ای به مسائل و سوالاتی که از سوی شما مطرح شد، خواهیم داشت و اطمینان دارم چنین دستاوردها و مسائلی بیشتر مورد تبادل نظر قرار خواهد گرفت. اجلاس قطر شروع یک گفتگوی صمیمی و صریح بین همه ما بود و از الویت های اصلی من ایجاد فضای گفتگوی مستقیم به عنوان بخشی از کارمان است و تاکید می کنم که درب های فیفا که همچنین خانه شما محسوب می شود، همیشه به روی شما برای هر گونه تبادل نظر و ابراز عقیده باز است.

گفتنی است، مهدی تاج به همراه دکتر علیرضا اسدی در این سمینار دو روزه حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز