خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی ها در معرفی صنعت کشور جهادی عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۹۶۵

مقام وزیر صنعت ،معدن و تجارت درامور تولید گفت: روابط عمومی برای شناساندن توانمندی های تولیدی و صنعتی کشور به همه اقشار و تبیین دستاورد های نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید ،جهادی کار کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا ؛ « رضا رحمانی » در سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بندر عباس با بیان این مطلب ، افزود : روابط عمومی ها برای شناساندن توانمندی های صنعتی و تولیدی کشوروانتشار نشاط و امید در جامعه جهادی کار کنند.

 وی گفت: در طرح رونق تولید در سال 96 هم ادامه خواهد یافت و علاوه بر تامین مالی ،نوسازی صنایع ،نوسازی صنوف تولیدی و نوسازی و تجهیز معادن نیزاز محورهای اصلی است

به گفته رحمانی ؛ برای اولین بار در کشور راهبردی صنعتی کشور مبتنی بر آمایش سرزمینی و توجه به مزیت های مناطق تدوین شده است که 12 اولویت در آن مشخص شده است.

وی تاکید کرد :برگزاری تورها و بازدیدهای صنعتی به ویژه برای دانش آموزان و نوجوانان باید به طور جدی مد نظر قرار گیرد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت :رشد صنعتی و سرمایه گذاری در سال های گذشته منفی بود و با تلاش های بسیار به رشد مثبت در دولت تدبیر و امید دست یافتیم.

به گفته وی ؛اجرای طرح رونق تولید برای تامین مالی واحدهای تولیدی و صنعتی در سال 96 نیز ادامه خواهد داشت.

رحمانی تصریح کرد : سال 96 علاوه بر تامین مالی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی، نوسازی صنایع، صنوف تولیدی و تجهیز و نوسازی معادن نیز در اولویت برنامه های وزارتخانه قرار می گیرد.

وی یادآور شد : سال 92 و ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید 8 هزار واحد راکد در شهرک های صنعتی کشور وجود داشت که با احیای 5 هزار واحد این تعداد به 3 هزار واحد در شهرک ها کاهش یافت.

رحمانی تاکید کرد : تقویت صندوق های حمایتی در بخش های مختلف نیز از اولویت های اصلی وزارت صنعت، معدن وتجارت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز